کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محصولات ساختمانی پر فروش در شهر مفتول

21 ارديبهشت 1400 ساعت 10:24

گروه کسب و کار: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز شاهد تغییرات گسترده ای در حوزه های مختلف و ساختمان سازی هستیم.


ساختمان سازی  جز پروژه های پیچیده اما به ظاهر ساده است که برای شروع کار به مصالح زیادی نیاز دارد. این مصالح از جنس های مختلفی تولید شده اند. تیرچه بتنی و تیرچه کرومیت از مهم ترین مصالح در ساخت و ساز به شمار می روند که هر یک دارای انواع مختلف و روش تولید خاصی هستند. هریک از مصالح ساختمانی مربوط به ساخت قسمتی از ساختمان هستند که در واقع عدم وجود هریک از این مصالح باعث ناقص شدن روند ساخت می شود. به عبارتی در ساختمان سازی مصالح و قطعات فلزی و غیر فلزی زیادی دست به دست هم می دهند و روند کار ساختمان را پیش می برند. یکی از این مصالح فلزی میلگرد ساده یا میلگرد A1 است.
میلگرد ساده ( Plain rebar ) ، که نام دیگر آن آرماتور می‌باشد، یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی محسوب‌ می‌شود. تولید میلگرد ساده یا آرماتور به گونه ای است که خروجی آن محصولی است با سطح مقطع دایره ای شکل و توپر که طول بسیار بالایی نسبت به قطرش دارد و سطح آن صاف و یکنواخت‌ می‌باشد. طبق استاندارد‌های مختلفی این میلگرد را تولید‌ می‌کنند که این استاندارد‌ها توسط کارشناسان علم مواد و شیمی بررسی و به روز رسانی‌ می‌شود. این امر سبب تولید میلگرد ساده در انواع مختلف‌ می‌شود که در قیمت‌های مختلفی به فروش‌ می‌رسد.
این میلگرد یا آرماتور ، دارای کاربرد‌های مختلفی‌ می‌باشد. از این رو این محصول در سایز‌های متفاوتی قابل تولید‌ می‌باشد. از جمله این کاربرد‌ها شامل به کار بردن آن به عنوان میلگرد حرارتی در سقف‌، استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان، تهیه تیرچه بلوک و تولید شفت های مختلف صنعتی می‌باشد. میلگرد موجود در "شهر مفتول" در سایز‌های 6.5 و 10‌ می‌باشد.

میلگرد ساده
شهر مفتول از مطرح ترین مراکز فروش و تولیدی انواع محصولات مفتولی از جمله توری حصاری ، توری پرسی و محصولات ساختمانی نظیر: یونولیت، پشم شیشه، واتراستاپ و.. می باشد. که تمام این محصولات را در انواع مختلف و سایز های گوناگونی به مشتری عرضه خواهد کرد.
شهر مفتول با هدف فروش و کمک به چرخه اقتصاد کشور، در سال 1398 تاسیس گردید و در گذشت زمان با پیشرفت مجموعه و افزایش نیرو های حرفه ای و متخصص در زمینه مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی، گسترش یافت. و اکنون پس از گذشت سال ها تجربه و سابقه درخشان، در زمره شناخته شده ترین و بهترین شرکت ها در زمینه فروش محصولات ساختمانی و صنعتی می باشد.
مدیریت شهر مفتول، جناب آقای مجتبی شهدوست، مفتخر است که در طول چند دهه اخیر فعالیت، توانسته با تولیدات انواع محصولات مفتولی، قدمی هر چند کوچک در جهت توسعه صنایع مختلف و کارآفرینی داشته و با عرضه محصولات با کیفیت، به اعتماد و اطمینان مشتریان گرامی احترام گذاشته است.
فروش اینترنتی در شهر مفتول و ارائه محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب، این مجموعه را نسبت به رقبای آن متمایز کرده و شما می توانید با خرید محصولا مورد نظر خود از وبسایت این مجموعه در کمترین زمان ممکن آن را در محل مورد دلخواه تحویل بگیرید. همچنین پیش از خرید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید.

توری پرسی
از دیگر محصولات ساختمانی شهر مفتول می توان به تیرچه ها اشاره کرد، که در انواع تیرچه کرومیت و تیرچه بتنی در شهر مفتول به فروش می رسند.
در عصر امروز که دوره ساختمان ‌های بلند و مدرن می باشد، با پیشرفت علم و توسعه صنعتی جوامع از گذشته تاکنون، تغییرات زیادی در سازه ‌های ساختمانی داده ‌شده است. یکی از این تغییرات تیرچه می باشد. این محصول در واقع به قطعه ‌ای پیش‌ ساخته گفته می ‌شود که از میلگرد و بتن ساخته ‌شده و برای ساختن سقف به‌ کار می‌ رود. به عبارتی کاربرد تیرچه در سازه ها تحمل بارهای مرده و زنده  سقف است. نکته قابل توجه این است که تیرچه باید تحمل بار پیش بینی شده را در زمان طولانی داشته باشد. ساخت و نصب تیرچه ها هم همانند سایر المان های سازه  باید مطابق استاندارهای ساختمان سازی باشد.
قیمت تیرچه بر اساس طول و ارتفاع آن، متغیر می‌باشد اما عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول موثر هستند. یکی از مهم ترین آن ها میلگرد می‌باشد. به عنوان مثال در تیرچه هایی که دهانه آن ها تقریبا 85 می‌باشد، بیشترین عامل موثر در قیمت آن قیمت اولیه میلگرد است و در تیرچه هایی با دهانه کوتاه، میلگرد های با قطر کمتر استفاده می‌شود و این مقدار به 60 درصد کاهش می‌یابد.
هزینه تیرچه  تحت تاثیر هزینه های استاندارد سازی نیز خواهد بود. اما امروزه برخی واحد های تولید تیرچه وجود دارند که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کنند و این محصول را با قیمت کمتری به بازر عرضه خواهند کرد از این رو واحد هایی که مطابق با استاندارد ملی تولید تیرچه را انجام می‌دهند و با توجه به کیفیت بالا، قیمت بالاتری نیز برای آن در نظر می‌گیرند، فروش کمتری خواهند داشت.

تیرچه بتنی
انواع تیرچه در کشور ما تولید و به فروش می رسد، در هنگام خرید باید برخی از نکات مانند قیمت میلگرد و کیفیت آن، کیفیت بتن مورد استفاده در تیرچه را مد نظر قرار دهید و سپس مطابق با کاربرد و نیاز خود این محصول را خریداری نمایید. توجه داشت باشید که از مراکز فروش معتبری اقدام به خرید این محصول  کنید، زیرا همانند محصولات مورد استفاده دیگر مانند یونولیت و پشم شیشه در صنعت ساختمان، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در آینده ساختار ساختمان دچار مشکل و آسیب جدی نشود.
برای خرید می توانید به سایت شهر مفتول مراجعه کنید. این سایت با فروش انواع مصالح ساختمانی و محصولات مفتولی می تواند شما را از مشاوره های رایگان قبل از خرید بهره مند سازد تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. برای خرید و ارتباط با کارشناسان فروش شهر مفتول می توانید با شماره 54473_021 تماس حاصل فرمایید.
 


کد مطلب: 271322

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/271322/محصولات-ساختمانی-پر-فروش-شهر-مفتول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir