به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۷۱۴۱۵

ثبت نام بزرگترین فلافل‌فروش کشور در انتخابات

ثبت نام بزرگترین فلافل‌فروش کشور در انتخابات
گروه سیاسی: نامزدی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰با ریموت به جای کلید در ستاد انتخابات وزارت كشور حضور یافت. (كلید نماد انتخاباتی روحانی بود)
نوید اهوازی که ادعا می‌کند بزرگترین فلافل‌فروش کشور است با حضور در وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

 
برچسب ها: انتخابات

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۲۱:۴۰
حیف که شرط و شروط سیاسی و اداری و حاکمیتی ملاک است وگرنه اگر شخصی که در زیر خط فقر رشد و زندگی کرده و پیرو هیچ تصمیم شخصی و جناحی نبود سر کار می آمد.اولاتمام درآمد نفت و گاز سالیانه کشور را به شکل ارزی ونه ریالی در اختیار اقشار زیر خط فقر می گذاشت و بودجه عمومی کشور را از محل دریافت دقیق مالیاتها تامبن می کرد .بانکها را کلا قرض الحسنه میکرد. واردات و صادرات را آزاد و تمرکز را به مشکلات داخلی کشور منتقل می کرد.رانتها از بین می رفت .قیمتها شکسته می شد .و هر شخصی می توانست به راحتی زندگی کند‌ (372409)
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۲۳:۵۵
خب کاملا مشخصه این شخص برای تبلیغ حرفه خودش اومده و نه ریاست جمهوری . ولی همه افراد مثل ایشون حرفه و تیپ خودشون را تبلیغ نمی کنن و واقعا صحبت علمی و مردمی می زنن .نکنه این فلافل فروش را بپای نوع برگزاری انتخابات بگذارین. چه عیبی داره هر قشر و تفکری بیاد درصحنه . منتهی هزینه ها را اگر بیشتر کنین و مثلا چند میلیون پول بگیرن . هر شخصی که صدنفر هم اسم و رسمشو نمی دونن نمیاد تبلیغ کنه چون بصرفه نیست. (372412)
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ۲۳:۵۹
متاسفانه مجلس قبلی و رییس حمهوری فعلی به موضوع خیلی مهم اعلام نتایج هر انتخاباتی بصورت صندوق به صندوق توجه نکردند .مشخص نیست علتش چیه ولی اگر این قضیه انجام می شد هیچ شخصی اعتراض نمی تونست بکنه .چون صورتجلسه شمارش هر صندوق موجود بود.در عوض الکترونیکی شد یعنی مشکلات بیشتر . (372413)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها