به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۷۱۴۳۲

شهربانو منصوریان وآخرین خبراز عمل جراحی روده

شهربانو منصوریان وآخرین خبراز عمل جراحی روده
گروه ورزشی: جامعه ورزشی کشور و علاقمندان به سه خواهر ورزشکار خانواده منصوریان، اینروزها نگران وضع سلامتی شهربانو هستند.قهرمان ووشو جهان که به خاطر کاهش وزن زیاد در مسابقات حرفه ای تایلند، به روده و معده خودش آسیب جدی وارد کرد، زیر تیغ جراحی رفت ولی هنوز از شرایط فعلی او و میزان موفقیت این جراحی خبری به رسانه ها بازتاب داده نشده است.

الهه منصوریان در باره آخرین شرایط شهربانو منصوریان اظهار کرد: شهربانو به خاطر برگزاری مسابقه حرفه‌ای در یک ماه و نیم گذشته در تایلند حضور داشت. او برای حضور در مسابقه وزن زیادی را کم کرده است و همین موضوع باعث شده است که به روده و معده او آسیب وارد شود. از طرفی گرایش تند غذا‌های تایلند نیز وضعیت او را تشدید کرده است.

وی در خصوص مراحل درمانی شهربانو منصوریان گفت: مراحل درمان او بلافاصله آغاز شد، اما متأسفانه درمان جواب نداد و در بیمارستان بهمن تحت عمل جراحی قرار گرفت. امیدواریم با دعای مردم شرایط بهبود یابد. الهه، خواهر کوچکتر شهربانو روی اینستاگرام از خواهر بزرگتر خود گلایه کرده که چرا فکر سلامتی اش نبوده است.شهربانو منصوریان ۲۹ ساله (قد ۱۸۰، وزن ۶۰) متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته‌های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است.

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش‌های رزمی علاقه‌مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است. وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.الهه و سهیلا منصوریان، خواهران شهربانو هستند و هر سه نابغه ووشو، افتخارات زیادی را در این رشته برای ایران اسلامی به دست آورده اند. 

ووشو، ترکیبی از بوکس و تکواندو بوده و از سخت‌ترین ورزش‌ها به خصوص برای بانوان به شمار می‌رود. منصوریان پرافتخارترین بانوی ووشوکار ایران است که پنج مدال طلای قهرمانی جهان، نقره بازی‌های آسیایی و طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها