به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۲۷۱۴۴۷

زاغری باید از جمهوری اسلامی متشکر باشد

زاغری باید از جمهوری اسلامی متشکر باشد
گروه سیاسی: سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این روز‌ها آیا تبادل زندانی با آمریکا انجام شده یا قرار است انجام بشود؟ از جمله تبادل نازنین زاغری، گفت: ما باید اشاره کنیم که تا الان در خصوص تبادل ایران و امریکا هیچ موضوعی منعکس نشده است. کسانی که در ایران پرونده اتهامی دارند تصمیم گیری نهایی با قوه قضاییه ایران است. البته فرایندی برای آن قائل هستیم.
 غلامحسین اسماعیلی افزود: خانم نازنین زاغری محکومیت قبلی داشت که به اتمام رسیده البته باید از جمهوری اسلامی ایران تشکر داشته باشد، زیرا بخشی از دوران محکومیتش را در بیرون از زندان الکترونیکی سپری کرد و بیانگر اقدامات خیرخواهانه قوه قضاییه ایران است، کسی که پرونده امنیتی داشته را در ایام کرونا در خارج از زندان و تحت نظارت آزاد کرده است. الان خانم زاعری بازداشت نیست و پرونده مفتوح دیگری دارد که رای آن صادر شده و آزاد است و در محل اقامت خود است. باید در رابطه با محکومیت جدید او منتظر دادگاه تجدیدنظر باشیم و امیدواریم کشور‌های دیگر از جمله اروپا مشابه اقدماتی که ایران در خصوص زندانیان آن‌ها انجام می‌دهد را داشته باشند، زیرا ما رفتار‌های غیرقانونی در خصوص اتباع خودمان را در آن کشور‌ها شاهدیم و گزارشات تاسف باری را در این حوزه داریم و اقدامات قوه قضاییه درایام کرونا بی نظیر است.وی درباره اظهارات مقامات انگلیسی درباره وضعیت نازنین زاغری گفت: وقتی محکوم امنیتی در خارج از زندان و در خانه خود حضور دارد، چرا ادعا‌های واهی مطرح می‌شوند. این فرد آزاد و با قرار تأمین بیرون از زندان است، اینکه گفته می‌شود رفتار ما با او مصداق شکنجه است، درست نیست.

 
برچسب ها: قوه قضائیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها