به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۲۷۱۴۸۲

محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در تهران

محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در تهران
گروه جامعه: رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: طرح محدودیت تردد پلاک های غیر بومی در شرق استان تهران از امروز آغاز و تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت توسط ماموران پلیس راهور در شرق استان اعمال می شود. «سرهنگ ایرج کهریزی» روز سه شنبه در محدوده شهرک البرز جاده هراز و میدان امام رضا (ع) جاده فیروز کوه برای اعمال محدودیت تردد در تعطیلات پیش رو مستقر شده است.وی تاکید کرد: تنها خودروهایی که مجوز داشته باشند اجازه تردد دارند .

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به جزئیات اعمال قانون برای خودروهایی که قصد سفر به استان های شمالی را دارند، توضیح داد: رانندگان برای ورود به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای آبی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.کهریزی گفت: جریمه نقدی و بازگشت اجباری در انتظار خودروهای غیر بومی است و پلیس با جدیت از تردد خودروهای غیر بومی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: بر اساس ابلاغ، برای تعطیلات پیش رو هیچ مجوزی صادر نشده است و تمام راههای منتهی به استانهای شمالی توسط پلیس راهور بسته شده است.رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: همکاران ما از امروز تا ظهر روز شنبه به طور شبانه روزی در مبادی جاده های هراز و فیروز کوه مستقر هستند و با قدرت محدودیت ها را اعمال می کنند.کهریزی با اشاره به وضعیت ترافیک در مسیرهای هراز، فیروزکوه، محور امام رضا(ع)، اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای یاد شده روان است و هیچ گره ترافیکی گزارش نشده است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: به رانندگا ن توصیه می شود با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز و با رعایت فاصله با خودرو جلویی سفری ایمن داشته باشند.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها