به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۲۷۱۴۹۳

کشف نخستین ابتلاء به کرونا در استرالیا

کشف نخستین ابتلاء به کرونا در استرالیا
گروه علمی: مقام‌های محلی ایالت ویکتوریا در استرالیا از کشف نخستین مورد ابتلاء به بیماری کرونا طی دو ماه اخیر خبر دادند.بر اساس این گزارش، دولت محلی ویکتوریا که دو ماه پیش از خالی شدن کامل این ایالت از موارد ابتلاء به کرونا خبر داده بودند، از کشف این مورد ابتلاء جدید به شدت ابراز نگرانی کرده و کارگروهی برای کشف منبع ابتلای این مورد بیماری خبر دادند.

گفته می‌شود این مبتلای جدید به کرونا فردی ۳۰ ساله بوده که به تازگی از سفر خارجی به استرالیا بازگشته و دوران قرنطینه خود را نیز در هتلی در جنوب استرالیا به پایان رسانده، ولی اکنون پس از اتمام دوران قرنطینه آزمایش کرونا وی مثبت شده است.

لازم به ذکر است دولت استرالیا کلیه پروازهای افراد غیر بومی این کشور را از مارس ۲۰۲۰ به این سو ممنوع اعلام کرده است؛ با این حال تنها شهروندان نیوزیلند حق ورود به استرالیا را دارند که آن هم مستلزم قرنطینه دو هفته‌ای در هتل پس از ورود به استرالیا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها