کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دربی هیچ وقت قابل پیش بینی نیست

22 ارديبهشت 1400 ساعت 12:39


گروه ورزشی: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سپاهان بزنیم تا در دقایق پایانی آن اتفاق رخ ندهد. امید عالیشاه درباره تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و علی‌رغم اینکه می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم تا بیشتر از این به روند رو به رشدمان کمک شود و این برد در روند قهرمانی تاثیر گذار بود اما اتفاقی است که افتاده است. فوتبال است و هزار و یک اتفاق و بالا و پایین.
 

وی ادامه داد:‌ دقایق پایانی گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم. هرچند با یک امتیاز از زمین بیرون آمدیم اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم تا در دقایق پایانی آن اتفاق نیفتد. با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم می توانستیم برنده باشیم اما هنوز چیزی تمام نشده است. این بازی گذشت و باید قدم بعدی را برداریم و سه امتیاز دیدار بعدی را کسب کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره دربی پیش رو عنوان کرد: دربی هیچ وقت قابل پیش بینی نبوده و از آن بازی‌هایی است که شرایط روحی، روانی و بازیکنانی که تجربه بازی در آن را دارند خیلی تاثیرگذار است. امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و این مسابقه با برد همراه شود.عالیشاه درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود توضیح داد: کشیدگی در ناحیه رباط داخلی دارم اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا به این مسابقه برسم. باقی مسائل دست خدا است و باید دید چه اتفاقی می‌افتد.


کد مطلب: 271612

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/271612/دربی-هیچ-وقت-قابل-پیش-بینی-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir