به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۲۷۱۶۵۴

ثبت نام پایه اولی ها غیرحضوری است

ثبت نام پایه اولی ها غیرحضوری است
گروه جامعه: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان گفت: ثبت نام پایه اولی ها غیرحضوری و اینترنتی است. بهجت تربتی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: امتحانات پایه های نهم و دوازدهم در گرگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان افزود: این دو پایه تحصیلی در نظام آموزشی مهم بوده (به دلیل تعیین رشته و تأثیر در کنکور) و با برگزاری آزمون به صورت حضوری عدالت آموزشی رعایت می شود.وی تأکید کرد: تمامی مدیران مدارس موظف هستند تمام شیوه نامه ها را برای حفظ سلامت دانش آموزان، رعایت کنند.

تربتی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ثبت نام پایه اولی ها اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان همچنین با اشاره به تأثیرات کرونا بر تحصیل دانش آموزان، بیان کرد: در گرگان هزار و ۸۰۰ دانش آموز به مدرسه مراجعه نکردند که ۷۰۰ نفر آن ها به عرصه تحصیل برگشتند.طبق گفته وی حدود هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان گرگان وجود دارد.
برچسب ها: آموزش و پرورش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها