به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۲۷۱۷۰۲

پرونده انضباطی یوفا برای رئال، بارسا و یووه

پرونده انضباطی یوفا برای رئال، بارسا و یووه
گروه ورزشی: سوپرلیگ اروپا که چند هفته پیش با انتشار بیانیه رسمی ۱۲ تیم بزرگ اعلام رسمیت کرد، تنها پس از ۴۸ ساعت منتفی شد. ابتدا شش باشگاه انگلیسی لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام، چلسی و آرسنال تحت فشار شدید هواداران، یوفا و فیفا انصراف دادند و سپس نوبت به اینتر، اتلتیکو و میلان رسید. هر ۹ باشگاه نیز اقدام به عذرخواهی کردند.

در حال حاضر تنها رئال، بارسا و یوونتوس روی تصمیم قبلی خود پافشاری می کنند و هنوز از سوپرلیگ انصراف نداده اند. هر سه باشگاه اخیرا در واکنش به تهدیدهای یوفا بیانیه ای منتشر کرده و از حق شان دفاع کردند.با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، یوونتوس خطر اخراج از سری آ را به شدت حس می کند و رئال و بارسا نیز ممکن است از سوی یوفا اجازه شرکت در لیگ قهرمانان را پیدا نکنند.

امروز یوفا با انتشار بیانیه ای تایید کرد که بر اساس بند ۳۴ قانون انضباطی، پرونده ای برای رئال، بارسا و یوونتوس تشکیل داده تا در مورد جریمه احتمالی برای این باشگاه ها تحقیق کند.الکساندر چفرین رئیس یوفا در این رابطه می گوید:« بین شش باشگاه انگلیسی که ابتدا انصراف دادند و شش باشگاه دیگر تفاوت آشکار وجود دارد. اینکه زودتر انصراف دادند و به اشتباه خود نیز سریعا اقرار کردند. این نشان از بزرگی شان داشت که اعتراف به اشتباه کردند.
اینجا برای من سه گروه مختلف وجود دارد. انگلیسی ها، اتلتیکو، اینتر و میلان که دیرتر انصراف دادند و سپس رئال، بارسا و یووه که هنوز انصراف نداده اند ولی در هر صورت هر سه مسئولند و تاوان خواهند داد. باید ببینیم شرایط جریمه چطور خواهد بود.»
برچسب ها: سوپرلیگ اروپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها