به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۷۱۷۴۸

ثبت‌نام برخی افراد در شان نظام نیست

ثبت‌نام برخی افراد در شان نظام نیست
گروه سیاسی:یک نماینده مجلس گفت: ثبت نام برخی افراد برای انتخابات 1400 در شان نظام نیست امیدوارم این جریان ساماندهی شود.
علیرضا سلیمی، درباره فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: از دو روز گذشته ثبت نام کاندیداها آغاز شده است. فکر می کنم در روزهای آینده شاهد حضور افراد بیشتری نسبت به دوره‌های قبل برای ثبت نام باشیم. پیش از این هم یک انضباطی در برای ثبت نام ها اعلام شد که به نظرم اقدام کاملا مناسبی بود.
او ادامه داد: به هر جهت برخی رفتارها و حضور برخی از افراد اصلا در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، این موارد باید کاملا ساماندهی شود. پس از این هم عملا وارد فضای تبلیغات خواهیم شد. قطعا مناظره‌ها و گفتگو‌ها جدی‌تر خواهد شد. امیدوارم مشارکت معنادار و دشمن کور کنی را داشته باشیم.
سلیمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در این مرحله مانند گذشته شاهد وعده‌های پوچ و سرخرمن نباشیم البته مردم به خوبی رصد می‌کنند و فریب نخواهند خورد.
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۳:۴۵
دوباره با ذكر يكسري مصداق مي خواهند يك حق ديگر را از مردم بگيرند!!
شما بفرماييد شان نظام چيست، مگر به جز خدمت هم جانبه به مردم چيز ديگري است؟
پس شان ملت را مجلس محترم نبايد متذكر شود ؟!؟! (372458)
۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۱۶:۵۷
اگر با این دید به قضیه ثبت نام افراد نگاه کنید وجود خیلی از نماینده های فعلی در مجلس حداقلی باعث سرافکندگی نظام است چه برسه در شان نظام نباشه. (372468)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها