به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۲۷۱۷۸۲

برنامه یك نامزد برای رفع حجاب و آزادی زنان

برنامه یك نامزد برای رفع حجاب و آزادی زنان
 گروه سیاسی: داوطلبینی که امروز برای ثبت نام به ستاد انتخابات مراجعه کردند، بیشتر چهره های ناشناسی بودند که ظاهری حاشیه ساز داشتند.
 ستاد انتخابات کشور در سومین روز خود ترافیکی سبک از چهره‌های سیاسی و سرشناس و در عین حال سنگین از افرادی خاص با تیپ‌های عجیب و غریب را تجربه کرد.
یکی از داوطلبانی که امروز برای ثبت نام آمده بود مردی با مدل موهایی خاص بود که خود را عباس محمدی معروف به «عباس موقشنگ» معرفی می‌کرد.او شعارش را «رفع حجاب و آزادی زنان» عنوان می‌کرد و می‌گفت: «فعلا برنامه‌ام همین است و برنامه دیگری ندارم»

 
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ۲۲:۴۶
با وجود اینکه ثبت نام در انتخابات حق هر ایرانی است .اما حضور برخی افرادی که هیچ نشانه ای از دانش و آگاهی ندارند شائبه بذانگیز است از آن پیرمرد سالخورده ای که وعده دویست هزار یورویی نی دهد تا آن فلافل فروش با دسته ریموت تا این آقا با این هیبت . بطوریکه انسان شک میکند واقعا خودشان آمده اند یا افرادی بهر نحو ترغیبشان کردند تا در محل ثبت نام حضور یابند و باعث ایجاد ذهنیتی شوند که محدودیت در انتخابات پسندیده است (372471)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها