به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۷۱۸۴۰

مرتضی فنونی‌زاده: داربی حتما پنالتی دارد

مرتضی فنونی‌زاده: داربی حتما پنالتی دارد
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است داربی پیش رو حتما پنالتی خواهد داشت.مرتضی فنونی‌زاده  درباره دیدار پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: پرسپولیس و استقلال در آسیا صدر نشین گروه خود شدند اما پرسپولیس با صلابیت بیشتری صدرنشین شد. به دو تیم و همینطور تراکتور تبریک می‌گویم که نماینده ایران بودند. درباره  داربی فکر می‌کنم بازی جذابی خواهیم دید چون جایگاه تیم‌ها در جدول در این بازی تاثیر ندارد و دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند.
 
وی افزود: دو تیم بازیکنان بسیار خوبی دارند. در خط دفاع مدافعان استقلال جوان هستند و این نقطه محل ضعف استقلال است. من جای فرهاد مجیدی باشم در خط دفاع به دانشگر بازی می‌دهم که یک مدافع مطمئن است. در مقابل پرسپولیس بازیکنان مطمئن و خوبی در خط دفاع دارد. من فکر می‌کنم گل‌محمدی سعید آقایی را در پست دفاع چپ بازی بدهد و وحید امیری را یک خط به جلو بیاورد. در خط هافبک دو تیم باید تمرکز بالایی داشته باشند چون تمام جریان بازی در این خط خواهد بود. دو تیم با سیستیم بازی می‌کنند که تقابل در خط هافبک خواهد بود.

من فکر می‌کنم کمال کامیابی‌نیا در خط هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی کند و از میان نوراللهی و سرلک هم یک نفر در کنار او قرار بگیرند. وحید امیری هم در سمت راست و ترابی در سمت چپ بازی خواهند کرد. در ادامه حمله عیسی آل‌کثیر و مغانلو حضور خواهند داشت. با این حال با جرات می‌گویم مهاجمان حریف زهردارتر خواهند بود. هم دیاباته و هم ارسلان مطهری و قایدی کفه ترازو را به سمت استقلال می‌برد اما پرسپولیس در خط هافبک نفرات بهتری دارد.

او همچنین گفت: با توجه به اینکه دو تیم مهاجمان خوبی دارند، بازی قطعا پنالتی خواهد داشت. آقای اکبریان که اولین داربی خود را قضاوت می‌کند باید دقت لازم را داشته باشد چون گاهی برخی داروند خوب سوت نمی‌زنند و از هیجان بازی کم می‌کنند  و با سوت‌های خود بازی را خراب می‌کنند.

فنونی‌زاده در ادامه گفت: امیدوارم در این بازی استقلال موفق نباشد اما در سایر بازی‌ها استقلال موفق عمل کند و حداقل سهیمه آسیا را بگیرد. این تیم که نمی‌تواند جام بگیرد اما تلاش کند برای هوادارانش سهمیه آسیایی بگیرد.
او درباره پیشبینی‌اش از نتیجه بازی هم گفت: بازی دو بر یک به سود پرسپولیس می‌شود. پرسپولیس گل اول را می‌خورد اما دو گل دیگر می‌زند و بازی را می‌برد. یکی از گل‌ها را مدافعان می‌زنند و یکی از گل‌ها را هم نوراللهی می‌زند.
برچسب ها: دربی پایتخت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها