به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۷۱۸۴۲

احسان روزبهانی: اردوی ازبکستان به‌ موقع بود

احسان روزبهانی: اردوی ازبکستان به‌ موقع بود
گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی بوکس ایران می‌گوید: اردوی‌ مشترک با ازبکستان در تاشکند کاملا به موقع بود که باعث بالا رفتن انگیزه‌ جوانان تیم شده است.احسان روزبهانی درباره اردوی مشترک تیم‌ ملی بوکس ایران با ازبکستان در تاشکند اظهار کرد: این اردو خیلی خوب و به موقع بود، اما شخصا دوست داشتم خود آقای ثوری و کسانی‌ که‌ می‌گفتند برای بوکس همه ‌کار می‌کنیم در آنجا می‌بودند و شرایط تمرینی وکمپ آن‌ها را می‌دیدند.
او ادامه داد: ما روی یک‌ کوه بودیم و آن ‌روستایی که کمپ تیم‌ ملی ازبکستان در آنجا است به نظرم زادگاه بوکسشان بود. از پسر کوچک تا پیرمرد بوکسور بودند. کمپ فوق‌العاده‌ای بود. از فدراسیون و هر کسی که برای برپایی این اردو تلاش کرد، تشکر می‌کنم.

کاپیتان تیم‌ ملی بوکس ایران درباره شرایط ملی‌پوشان ‌جوان‌تر نیز گفت: خوشبختانه بچه‌ها توانستند به شرایط خوبی برسند و چیزی هم از حریفان کم نداشتند. حتی با حریفان خود برابری هم‌ می‌کردند.او درمورد تکرار چنین اردوهایی نیز گفت: ما در این‌ کمپ با دو سه تیم ازبکستان تمرین داشتیم و مسلما تکرار این اردوها می‌تواند برای بوکس ایران کمک کننده باشد. خود آن‌ها هم گفتند که دوست داریم این همکاری ادامه دار باشد.

روزبهانی درباره آمادگی بوکسورهای ایران و شانس کسب مدال نیز گفت: در مجموع می‌توانم بگویم که شرایط خوب است و در حال آماده شدن برای قهرمانی آسیا هستیم. همه نفرات تیم جوانان با انگیزه‌ای هستند که کم نمی‌گذارند. باقی مسائل به شرایط مسابقه، داوری و روز بوکسور بستگی دارد. قطعا همه می‌خواهند بهترین نتیجه را بگیرند.

او درباره پیش بینی خود از سطح این دوره از رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا، توضیح داد: طبق شنیده‌ها همه نفراتی که کسب سهمیه کرده‌اند هم در این‌ دوره شرکت می‌کنند و ما هم خیلی وقت است مسابقه نداده‌ایم‌. از خوبی این دوره است که المپین‌ها هم‌حضور دارند و سطح ‌مسابقات بالا خواهد بود.

بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران درباره آخرین اخبار از کسب سهمیه المپیک نیز گفت: متاسفانه مسابقات کسب سهمیه ‌جهانی ‌کنسل شد و فعلا هم نمی‌دانیم شرایط‌ چگونه است. فدراسیون‌ جهانی هم ‌تا کنون چیزی درباره این‌ موضوع نگفته است‌. فعلا کمیته ملی المپیک ایران ‌نامه‌نگاری‌ کرده که امیدوارم جواب آن مثبت باشد.
برچسب ها: بوکس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها