به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۷۱۸۷۶

کلوپ: می‌توانیم به لیگ قهرمانان برسیم

کلوپ: می‌توانیم به لیگ قهرمانان برسیم
گروه ورزشی: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.کلوپ در پایان این دیدار گفت: «بازی و نبرد خوبی بود. تمامی دربی‌ها باید اینطور باشند و این اولین برد من با لیورپول در اولدترافورد بود .ما در زمان خوبی به این پیروزی رسیدیم. ما به این برد نیاز داشتیم و شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. هنوز در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم. این تنها کاری بود که می‌توانستیم در این بازی انجام دهیم. بازی پرفشاری بود. حالا باید خیلی سریع ریکاوری کنیم و آماده بازی بعدی شویم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشته و به اندازه‌ای خوب بودیم که به پیروزی برسیم.»

کلوپ ضمن تمجید از روبرتو فیرمینو که ۲ گل وارد دروازه شیاطین‌سرخ کرد، گفت: «فیرمینو امیدوار بود و انجام کارهایی اینچنینی خیلی مهم است. این چیزی بود که ما نیاز به آن داشتیم تا در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان باقی بمانیم. بازی‌های واقعاً سختی در پیش داریم. وست‌برومویچ به خاطر قطعی شدن سقوطش فشاری روی خودش حس نمی‌کند که این می‌تواند مورد عجیبی باشد. برنلی هم با وجود تماشاگرانش حریف سرسختی خواهد بود و باید ببینیم در بازی با کریستال‌پالاس باید چه کار کنیم. ما باید در ۳ بازی باقیمانده‌مان به پیروزی برسیم، برای همین تساوی مقابل نیوکاسل و لیدزیونایتد برای ما همانند شکست بود.بودن در جایگاهی که سرنوشت کسب سهمیه لیگ قهرمانان در دستان خودتان باشد، مزیت بزرگی است.»
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها