به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۷۱۸۸۸

۱۱ راز افرادی که در هر جمعی محبوب هستند

۱۱ راز افرادی که در هر جمعی محبوب هستند
گروه جامعه: افرادی که همیشه دیگران را جذب خود می‌کنند، همیشه راز‌هایی دارند که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست.بعضی از افراد، صرف نظر از کمبودهایشان، پول، نگاه یا ارتباطات اجتماعی، همیشه اعتماد به نفس دارند و از خودشان انرژی به دیگران می‌دهند و حتی بدبین‌ترین افراد نیز، خود را شیفته این شخصیت‌های جذاب می‌دانند.این افراد انرژی خاصی دارند و در هر جمعی خوش می‌درخشند و هر کسی برای کمک، راهنمایی در یک کار و یا وقت گذراندن به این افراد مراجعه می‌کند.اگرچه شما از کنار این افراد بودن سیر نمی‌شوید، اما ممکن است از خودتان بپرسید: «این افراد چه چیزی دارند که من ندارم؟ چه چیزی آن‌ها را جذاب می‌کند؟»

تفاوت این افراد این است که احساس ارزشمندی آن‌ها نسبت به خودشان از درون ناشی می‌شود.افراد مقاومت‌ناپذیر دائماً به دنبال این نیستند که اعتبار خود را نزد دیگران بسنجند، زیرا آن‌ها به اندازه کافی اعتماد به نفس دارند تا این اعتبار را در خود پیدا کنند، اما باید بدانید که عادت‌های خاصی وجود دارد که آن‌ها هر روز برای حفظ این دیدگاه سالم دنبال می‌کنند.از آنجا که مقاومت‌ناپذیر بودن نتیجه شانس نیست، وقت آن است که عادت‌های اینگونه افراد را مطالعه کنید تا بتوانید از این عادت‌ها و راز‌ها به نفع خود استفاده کنید تا شما هم به یک فرد جذاب برای افراد دیگر تبدیل شوید.

 آن‌ها با هر کسی با احترام برخورد می‌کنند
افراد جذاب با همه افراد از کوچکترین مشتری خود تا آن کسی که برایشان کار می‌کند، بااحترام و مؤدبانه برخورد می‌کنند.آن‌ها متوجه اند که مهم نیست که چقدر با شخصی که ناهار می‌خورند خوب هستند و هرگز اجازه نمی دهند که این فرد با دیگر افراد رفتار نامناسبی داشته باشد چراکه افراد مقاومت‌ناپذیر با احترام با همه رفتار می‌کنند و معتقدند که آن‌ها از دیگران بهتر نیستند.

 آن‌ها از قانون پلاتین پیروی می‌کنند
قانون طلایی بیان می‌کند که با دیگران به گونه‌ای برخورد کن که دوست داری آن‌ها با تو برخورد کنند، اما این قانون یک نقص دارد و آن هم این است که قانون طلایی فرض را بر این می‌گیرد که همه دوست دارند یک نوع با آن‌ها برخورد شود.قانون طلایی این انگیزه را نادیده می‌گیرد که مردم توسط چیز‌های کاملا متفاوت و به صورت متفاوت نیز انگیزه می‌گیرند و یک نفر شناخت عمومی را دوست دارد و علاقه مند است که در کانون توجه باشد، در حالی که نفر دیگر نفرت دارد که در مرکز توجه دیگران قرار بگیرد.

قانون پلاتین، این نقص را اصلاح می کند که گفته می شود با دیگران همانطور رفتار و برخورد کن که می‌خواهند با آن‌ها رفتار شود. افراد مقاومت‌ناپذیر در خواندن و شناخت افراد دیگر بسیار خوب هستند و آن‌ها رفتار و سبک خود را طوری تنظیم می‌کنند که دیگران احساس راحتی کنند. 

آن‌ها در مکالمات عمیق می‌شوند
هیچ راه مطمئن‌تری برای جلوگیری از ایجاد ارتباط عاطفی در حین مکالمه وجود ندارد جز اینکه به گفت وگو‌های کوچک پایبند باشید.وقتی به صورت رباتیک وار به افرادی با گفت وگو‌های کوچک نزدیک می‌شوید، این کار، مغز آن‌ها را روی خلبان اتوماتیک قرار داده است و مانع از علاقه واقعی آن‌ها به شما می‌شود.افراد مقاومت‌ناپذیر ارتباط ایجاد کرده و حتی در مکالمات کوتاه روزانه نیز تعمق می‌کنند و علاقه واقعی آن‌ها به افراد دیگر، سؤال‌های خوب را برای آن‌ها آسان می‌کند و بین آنچه که به آن‌ها گفته می‌شود و سایر جنبه‌های مهم زندگی کسی که حرف می‌زند، ارتباط برقرار می‌کنند.

 آن‌های روی مردم بیش از هر چیزی تمرکز می‌کنند
افراد جذاب، به اطرافیان خود علاقه واقعی دارند و در نتیجه، وقت زیادی را صرف تفکر در مورد خودشان نمی‌کنند.
آن‌ها در مورد میزان محبوبیت خود وسواس به خرج نمی‌دهند، زیرا بیش از حد، بر روی افرادی که با آن‌ها هستند، متمرکز می شوند و این همان چیزی است که جذابیت آن‌ها را چندین برابر می‌کند.

برای اینکه این عادت برای شما مفید واقع شود، سعی کنید تلفن هوشمندتان را زمین بگذارید و روی افرادی که با آن‌ها هستید، تمرکز کنید، به آنچه آن‌ها می‌گویند، توجه کنید، نه اینکه پاسخ شما چه خواهد بود و یا اینکه آنچه آن‌ها می‌گویند بر شما چه تأثیری می‌گذارد؟وقتی افراد درباره خود چیزی به شما گفتند، باز، سؤالات را دنبال کرده تا بیشتر از آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

آن‌ها زیاد تلاش نمی‌کنند
افراد همیشه جذاب با داستان‌هایی در مورد اینکه چقدر باهوش و موفق هستند، سعی نمی‌کنند به گفت‌وگوی خودشان سوار شوند و این بدان معنا نیست که آن‌ها توانایی‌های خودشان را نادیده بگیرند چراکه این فکر حتی به ذهنشان خطور نمی‌کند. زیرا آن‌ها می‌دانند که افراد دیگر چقدر دوست داشتنی هستند و همیشه هم تلاش می‌کنند که دیگران را دوست داشته باشند.

آن‌ها تفاوت بین واقعیت و عقیده را تشخیص می‌دهند
این افراد، موضوعات بحث‌برانگیز و حساس را در کمال خونسردی کنترل می‌کنند.اگرچه آن‌ها از به اشتراک گذاشتن عقاید خود کوتاه نمی‌آیند، اما این موضوع را هم روشن می‌کنند که این موارد، عقاید هستند، نه واقعیت.خواه موضوع موردبحث افراد جذاب در مورد گرم شدن کره زمین و سیاست باشد و یا برنامه‌های واکسن، غذا‌های تراریخته و یا هر مسئله دیگری، چراکه این افراد متوجه می شوند که ممکن است بسیاری از افراد دیگر، طرز فکر دیگری در رابطه با یک موضوع داشته باشند.

 آن‌ها افرادی معتبر هستند
افراد جذاب همیشه خودشان هستند و هیچکس لازم نیست انرژی صرف کند تا بفهمد که چه چیزی در ذهن چنین افرادی می‌گذرد یا اینکه حرکت بعدی او را پیش‌بینی کند و در حقیقت، صاف و صادق بودن آن‌ها به این دلیل است که می‌دانند هیچ فردی، انسان‌های متظاهر را دوست ندارد.

مردم همیشه به سمت افراد معتبر و واقعی جذب می‌شوند، زیرا می‌دانند که می‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند و خلاف همین مسئله هم وجود دارد. یعنی اغلب افراد سعی می‌کنند از کسانی که نمی‌توانند به آن‌ها اعتماد کنند، دوری کنند.

آن‌ها وقار دارند
افراد باوقار بسیار جذاب هستند، زیرا چون همیشه خودشان هستند و هیچ پیچیدگی ندارند.وقار یک مفهوم ساده و در عین حال یک عمل دشوار است که افراد جذاب، وقار خود را هر روز با پشت سر دیگران صحبت نکردن و انجام دادن کار درست و گفتن حقیقت نشان می‌دهند.

آن‌ها لبخند می‌زنند
مردم به صورت طبیعی و ناخودآگاه زبان بدن کسی را که با او حرف می‌زنند، تکرار می‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید دیگران به شما به عنوان یک فرد جذاب و مقاومت‌ناپذیر نگاه کنند، در طول صحبت کردن با آن‌ها لبخند بزنید که این کار باعث می شود  آن‌ها هم لبخندتان را به شما باز‌گردانند و در نتیجه، حس خوبی دریافت ‌کنند.

 آن‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین خود باشند
تفاوت زیادی بین موقر بودن و سادگی است و افراد جذاب این درک را دارند که موقر بودن و تلاش برای داشتن ظاهر بهتر، مانند تمیز کردن خانه قبل از رسیدن مهمان‌ها است چراکه با این کار به طرف مقابل خود احترام گذاشته‌اند.

 آن‌ها دلیل دوست داشتن زندگی را پیدا می‌کنند
افراد مقاومت‌ناپذیر و جذاب، مثبت و پرشور هستند و هرگز خسته نمی‌شوند، زیرا آن‌ها زندگی را یک ماجراجویی شگفت‌انگیز می‌دانند و با خوشی که دیگران می‌خواهند بخشی از آن باشند، به آن نزدیک می‌شوند.البته نمی‌توان گفت که افراد جذاب مشکلی ندارند، اما آن‌ها به مشکلات زندگی به عنوان موانع موقت نگاه می‌کنند و وقتی اوضاع اشتباه پیش می‌رود، به خود یادآوری می‌کنند که یک روز بد، فقط یک روز است و امیدشان را برای فردا یا هفته دیگر یا ماه آینده حفظ می‌کنند.
برچسب ها: ارتباط اجتماعی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها