کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طاهری: پرسپولیس در حد نامش بازی نکرد

25 ارديبهشت 1400 ساعت 9:12


گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر مصدومیت و خستگی لیگ قهرمانان، یکسری بازیکنان تعویضی نتوانستند کیفیت خود را نشان بدهند. بیژن طاهری در خصوص شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر، اظهار داشت: به نظرم استقلال مستحق شکست نبود و در نیمه اول بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت؛ در نیمه دوم هم بد نبود، اما وقتی تیمی گل می‌خورد طبیعی است که برای جبران گل اقدام کند و شرایط آنطور پیش برود.
 

وی افزود: حداقل حق استقلال در این بازی تساوی و تقسیم امتیازات بود. آبی‌پوشان روی یک اتفاق گل خوردند. اگر چهار مسابقه قبلی پرسپولیس را دیده باشید قطعاً می‌گویید شاگردان گل‌محمدی در دربی در حد نام‌شان بازی نکردند.

پیشکسوت استقلال درباره تعویض‌های مجیدی در دربی ۹۵ گفت: به نظرم تعویض‌ها خوب بود؛ وقتی تیم عقب است دیگر بین باخت یک بر صفر یا دو بر صفر فرقی نمی‌کند. مجیدی؛ آرمان رمضانی، شیخ دیاباته و محمد دانشگر قد بلند را وارد زمین کرد تا از بازی مستقیم برای جبران نتیجه استفاده کند. فقط‌ ای کاش کمی دانشگر را زودتر وارد زمین می‌کرد. به خاطر مصدومیت و خستگی لیگ قهرمانان، یکسری بازیکنان تعویضی نتوانستند کیفیت خود را نشان بدهند و این مسئله به استقلال ضربه زد. اگر فرشید اسماعیلی مصدوم نبود وضعیت قطعاً فرق می‌کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در کادرفنی استقلال جای یک دستیار کم کاربلد نیست، تصریح کرد: مجیدی سرمربی کم تجربه‌ای نیست و از کنار خط تمام اتفاقات را زیر نظر داشت. ضمن اینکه از کادرش به خوبی مشورت می‌گرفت. حالا اینکه شرایط آنطور که باید پیش نرفت این یک بحث دیگری است.طاهری درباره بهترین بازیکن استقلال گفت: محمد نادری بهترین بازیکن استقلال بود و مهدی‌پور هم بازی خوبی به نمایش گذاشت، اما میلیچ و دیاباته آنطور که انتظار می‌رفت نمایش خوبی نشان ندادند.


کد مطلب: 271970

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/271970/طاهری-پرسپولیس-حد-نامش-بازی-نکرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir