کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ما همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم

25 ارديبهشت 1400 ساعت 10:22


گروه ورزشی: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید موفقیت این تیم مهم تر از گلزنی او است.شهریار مغانلو  درباره پیروزی پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: از این برد بسیار خوشحالم. به هواداران تبریک می‌گویم چون سه امتیاز بسیار خوبی به دست آوردیم و ان‌شاءالله با این برد به سمت قهرمانی پنجم حرکت خواهیم کرد.
 

وی درباره اینکه به نظر می‌رسید پرسپولیس نیمه نخست را با استرس آغاز کرده بود، گفت: من که اولین داربی خود را پشت سر می‌گذاشتم استرسی نداشتم. سایر هم‌تیمی‌های من هم استرس نداشتند. ما سعی کردیم بازی را در نیمه نخست خوب کنترل کنیم و پیش برویم. ما نیمه اول هم خوب بودیم. مهم کسب سه امتیاز بازی بود که به دست آمد.

او به شرایط بازی در نیمه دوم بازی اشاره کرد و گفت: مکتب پرسپولیس این است که همیشه هجومی بازی کند و بیشتر تیم‌ها مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند اما با این حال خوشحالیم که گل زدیم و سه امتیاز را گرفتیم.
مغانلو درباره صحنه گل پرسپولیس که روی شوت او و در ادامه، ریباند توپ به ثمر رسید گفت: مهم نیست چه کسی گل می‌زند و مهم این است که تیم پیروز باشد. درست است که گل زدن در داربی جذاب است اما اولویت من پیروزی تیم و موفقیت پرسپولیس است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت خودش هم گفت: خیلی‌ها درباره عملکرد من صحبت می‌کنند. من اوایل حضورم در پرسپولیس هم شرایط خوبی داشتم که این شرایط خوب با کمک کادر فنی و بازیکنان برایم ایجاد شده بود. از آنها تشکر می‌کنم چون به من واقعا کمک می‌کردند و انگیزه می‌دادند. قبول دارم که همه از مهاجم توقع گل زدن دارند اما اولویت من موفقیت پرسپولیس است و هدفم این است که در تیم موثر باشم. خوشحالم در آسیا هم گلزنی کردم و پایم به گلزنی برای پرسپولیس باز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه "پرسپولیس در مسیر پنجمین قهرمانی پیاپی قدم برمی‌دارد،" گفت: خوشحالم که عضوی از این تیم هستم. روزهای اول هم که آمده بودم کاملا حس می‌کردم پرسپولیس با تیم‌های دیگر هم از نظر نفرات و هم از نظر شخصیتی متفاوت است. ما همیشه برای قهرمانی می‌جنگیم.


کد مطلب: 271995

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/271995/همیشه-قهرمانی-می-جنگیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir