به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۷۲۰۰۰

جادوی "الهامی" ورق نساجی را برگرداند

جادوی "الهامی" ورق نساجی را برگرداند
گروه ورزشی:شاگردان ساکت الهامی با پیروزی مقابل فولاد خوزستان خود را از منطقه سقوط خارج کردند.به گزارش ایسنا، دیشب (جمعه) در یک دیدار از هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر، تیم فوتبال نساجی به مصاف فولاد خوزستان رفت و توانست میهمان خود را با تک گل زامهران از پیش رو بردارد و دومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد. این در حالی است که نساجی در تمام نیم فصل اول تنها ۲ پیروزی به دست آورده بود.
 
پس از کنار رفتن مجید جلالی، ۱۸ اسفند ۹۹ ساکت الهامی هدایت نساجی را بر عهده گرفت. الهامی پس از وحید فاضلی و مجید جلالی سومین مربی فصل نساجی شد و برخی چندان به این انتخاب هم خوش بین نبودند و نساجی را گزینه اصلی سقوط به لیگ پایین تر می‌دانستند اما برخلاف پیش بینی‌ها نساجی نتایج قابل قبولی را در ادامه رقابت‌هایش کسب کرد.

سه روز پس از انتخاب الهامی، نساجی در جام حذفی به مصاف سایپا رفت و این تیم را شکست داد. در ادامه در دو دیدار از لیگ برتر شاگردان الهامی مقابل نفت مسجدسلیمان و مجددا سایپا به برتری رسیدند تا انگیزه آن‌ها برای فرار از انتهای جدول و خارج شدن از منطقه سقوط بیش از پیش شود؛ کاری که دو مربی قبلی نتوانسته بودند انجام دهند. البته به این نکته باید اشاره کرد که مجید جلالی توانست در نیم فصل بازیکنانی را برای ترمیم نقاط ضعف تیم جذب کند که این مساله در ادامه نیز بسیار به نساجی کمک کرد.

نساجی پس از این دو پیروزی مقابل دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان در لیگ شکست خورد و یک شکست دیگر در جام حذفی مقابل ملوان را متحمل شد و از جام حذفی کنار رفت اما برنامه ریزی و اردوهای قائم‌شهری‌ها باعث شد تا این تیم دوباره روی نوار پیروزی قرار بگیرد. آن‌ها توانستند مس رفسنجانی که شگفتی ساز این رقابت‌هاست و فولاد مدعی را از پیش رو بردارند و تا رده سیزدهم جدول بالا بیایند.

ساکت الهامی در رابطه با عملکرد خوب تیمش گفت: روزی که آمدم گفتم هنوز وارد جدول نشده ایم اما حالا فکر می کنم وارد جدول شده ایم و جنگ بقا از امروز شروع شده است. دعای هواداران و عملکرد بازیکنان عامل اصلی این پیشرفت است و در این مدت با من و تیم من همکاری‌های لازم صورت گرفته است. هیات مدیره توانمندی داریم و وقتی تیمی تا این حد توانمندی دارد می‌توانیم بگوییم که راه روشنی در پیش دارد. 

حالا شاگردان ساکت الهامی به نیمی از هدف خود یعنی خروج از منطقه سقوط دست پیدا کرده‌اند اما تا پایان لیگ ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. لیگ امسال بسیار فشرده دنبال می‌شود و اغلب تیم‌ها با یک شکست جایگاه خود را به راحتی از دست خواهند داد و همین مساله کار را برای نساجی سخت تر خواهد کرد. آن‌ها باید در هر بازی برای کسب امتیاز وارد زمین شوند تا بتوانند جایگاه خود را در لیگ حفظ کنند؛ کاری که فصل گذشته انجام دادند و در حالی که در منطقه سقوط قرار داشتند توانستند امتیازات خوبی کسب کنند و خود را به رده‌های بالاتر برسانند. باید دید نساجی با ساکت الهامی موفق خواهد شد یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها