به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۷۲۰۴۳

لیونل مسی برای جذب هالند فداکاری می‌کند؟

لیونل مسی برای جذب هالند فداکاری می‌کند؟
گروه ورزشی: بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند نیاز به کمک لیونل مسی، کاپیتان آرژانتینی خود دارد.ارلینگ هالند 20 ساله مورد توجه تیم های بزرگ و متمولی مانند منچسترسیتی، منچستریونایتد، چلسی، رئال مادرید و البته بارسلونا قرار گرفته است. این ستاره جوان در طی 18 ماه بازی برای دورتموند 55 گل در 57 مسابقه به ثمر رسانده است. این عملکرد باعث شده باشگاه آلمانی تمایلی به فروش ارلینگ هالند نداشته باشد و دیلی میل مدعی شد دورتموند در تابستان امسال با رقمی کمتر از 154 میلیون پوند اجازه جدایی هالند را صادر نخواهد کرد. مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی این بازیکن در اوایل سال جاری به اسپانیا سفر کرد تا با مدیران بارسلونا و مادرید بر سر انتقال این بازیکن مذاکره کند.
 
اما به نظر می رسد اگر بارسلونا قصدی جدی مبنی بر خرید ارلینگ هالند داشته باشد، باید با لیونل مسی برای کاهش دستمزدش به توافق برسد. کاپیتان بارسلونا هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد خوان لاپورتا را به صورت قطعی قبول نکرده و باید دید آبا برای ورود ارلینگ هالند حاضر به کاهش دستمزد خود خواهد بود یا خیر. فوق ستاره آرژانتینی ماه آینده 34 ساله خواهد شد شد و تقریبا 12 ماه بعد از اعلام تمایل مسی به جدایی، مذاکرات بین بازیکن و باشگاه در مورد یک توافق جدید آغاز شده است.

البته یکی از اولویت های مهم مسی برای ماندن در بارسلونا را باید تقویت ترکیب این تیم و تبدیل شدن دوباره به مدعی موفقیت در لیگ قهرمانان دانست. بدین ترتیب ممکن است برای اضافه شدن ارلینگ هالند به ترکیب، لیونل مسی دست به این فداکاری زده و حاضر به تخفیف دادن به مدیران بارسلونا در قرارداد جدید خود بشود.
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها