به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۷۲۰۴۸

هرچه کارگران فریاد می‌زنند به جایی نمی‌رسد

هرچه کارگران فریاد می‌زنند به جایی نمی‌رسد
گروه اقتصادی: کارگران هپکو اراک از صدور آیین‌نامه و مجوز برای واردات ماشین آلات معدنی انتقاد دارند.به گزارش  ایلنا، «وقتی می‌توانیم بسازیم، چرا واردات!» کارگران هپکو اراک مدتهاست که از مسئولان وزارت صمت، خانه معدن و نمایندگان مجلس درخواست دارند واردات ماشین‌آلات معدنی را متوقف کنند؛ حداقل از زمانی که تکلیف تهاتر بدهی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی این مجموعه در اسفند سال قبل مشخص شد، کارگران یکصدا فریاد زند حالا زمانش فرا رسیده که واردات را متوقف کنید و از هپکو حمایت نمایید تا بار دیگر روی پای خود بایستد و رونق بگیرد.

علیرغم کنشگری‌های متعدد کارگران (نمونه‌ی آخر آن نامه‌ای است که شورای اسلامی کار این مجموعه خطاب به تمام مسئولان از جمله سران سه قوه نوشت) هنوز به طور پیاپی مجوز برای واردات ماشین‌آلات صادر می‌شود، آن‌هم ماشین‌آلاتی که توان ساخت آن‌ها در هپکو اراک وجود دارد.کارگران این مجموعه با اشاره به دستورالعملی که وزارت صمت در نوزدهم اردیبهشت خطاب به استان‌های مختلف ابلاغ کرده، می‌گویند: هرچه می گوییم مسئولان برعکس عمل می‌کنند، یا ما خوب نمی‌گوییم یا...
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها