به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۲۷۲۰۶۱

انتقاد از سریال «ارباب حلقه‌ها»

انتقاد از سریال «ارباب حلقه‌ها»
گروه فرهنگی: بازیگر چینی- کانادایی از سریال «ارباب حلقه‌ها» به خاطر نداشتن بازیگر آسیایی انتقاد کرد. لودی لین بازیگر چینی –کانادایی «مورتال کامبت» با انتشار توییتی از آمازون به خاطر بهره‌نگرفتن از بازیگران آسیایی در سریال فانتزی «ارباب حلقه‌ها» انتقاد کرد.
 
وی نوشت: به نظر سخت می‌رسد که یک جهان عظیم بسازی بدون اینکه هیچیک از شخصیت‌هایت آسیایی باشد. تصور این کار را به ما بسپارید. سخت نیست، ما همینجا هستیم.سریال «ارباب حلقه‌ها» برای ساخت فصل اول خود ۴۶۵ میلیون دلار بودجه تعیین کرده است.

این سریال با ۳۵ بازیگر ساخته می‌شود که پیشینه‌های قومیتی متفاوتی دارند. اما لین بر این امر تکیه کرده که هیچیک از این بازیگران آسیایی نیستند. بیشتر آنها به نظر سفید هستند مانند جوزف ماول، اوون آرتور، تریستان گراول، مورفاید کلارک، مارکلا کاونا و سایمون مرلز. تعدادی هم به نظر رنگین پوست هستند مانند سینتیا آدی-رابینسون، سوفیا ناموت و سر لنی هنری.

در عین حال این سریال در حال ساخته شدن در نیوزیلند است که برخی از بازیگران نقش‌های مکمل معرفی نشده آنها از نژاد مائوری هستند.شارلوت برنداستورم به عنوان اولین زنی که داستانی از جهان داستانی تالکین را کارگردانی می‌کند، سازنده این فیلم است و جی. ای.بایونا و وین چی ییپ دیگر کارگردان‌های آن هستند.

سریال «ارباب حلقه‌ها» پیش‌درآمدی بر فیلم‌های سه گانه «ارباب حلقه‌ها» ساخته پیتر جکسون است. وی برای تولید سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» حدود ۲۸۰ میلیون دلار بودجه صرف کرد و سه‌گانه «هابیت» با بودجه‌ای بیش از ۶۲۰ میلیون دلار ساخته شد.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها