به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۲۷۲۰۹۹

نقش آفرینی راسل کرو در فیلمی به کارگردانی گری فلدر

نقش آفرینی راسل کرو در فیلمی به کارگردانی گری فلدر
گروه فرهنگی: ، راسل کرو برای بازی در فیلم ژانر دلهره آور «Poker Face» به کارگردانی گری فلدر به توافق رسیده است.فیلمنامه این اثر به وسیله استیفن کوتز نوشته شده و راسل کرو در آن نقشی به نام جِیک را بازی خواهد کرد. جیک یک فرد میلیاردر است که دوستان دوران کودکی خود را به یکی از خانه هایش در میامی دعوت می‌کند. دوستان او احساس عشقی نفرت انگیز نسبت به میزبانشان دارند، در حالی که جیک یک نقشه گسترده را طراحی کرده تا عدالت را در مورد آنها اجرا کند.

شرکت آرکلایت فیلمز تأمین بودجه و تولید این فیلم را بر عهده گرفته و تهیه کنندگان آن گری هملتون، آدام برامیش، رایان همیلتون و جیسون کلارک هستند.راسل کرو آخرین بار در فیلم سینمایی «نامتعادل» در نقش راننده‌ای که تعادل روانی ندارد، به بازی پرداخت. فیلمی در ژانر اکشن و مهیج که به عنوان اولین فیلم دوران پاندمی کرونا اکران شد و به فروش قانع کننده‌ای رسید.

اخیرا نیز اعلام شد که راسل کرو به فیلم سینمایی «ثور: عشق و تندر» پیوسته و در کنار بازیگرانی مثل ناتالی پورتمن، مت دیمون و کریس همسورث نقش آفرینی خواهد کرد. تایکا وایتیتی، کارگردان و نویسنده برنده اسکار این فیلم را کارگردانی می‌کند که برای اکران در ششم می ۲۰۲۲ تنظیم شده است.
برچسب ها: سینمای جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها