به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۷۲۱۱۲

مرد ۴۲ ساله نجات بخش زندگی ۳ نفر

مرد ۴۲ ساله نجات بخش زندگی ۳ نفر
گروه جامعه:کارشناس مرکز فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیماری ۴۲ ساله با اهدا ۳ عضو خود به زندگی ۳ نفر جان دوباره بخشید.به گزارش ایسنا، زینب پارسا با اشاره به جزئیات دومین اهدای عضو سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: ایثار خانواده تورج هاشمی باعث شد در بیمارستان شهید صادق گنجی دشتستان ۳ عضو بیمار جهت نجات جان بیماران نیازمند به بیمارستان پیوند عضو ابوعلی سینا شیراز فرستاده شود.
 
وی با اشاره به اینکه این اقدام دومین اهدا عضو در سال جاری در استان بوشهر است، تصریح کرد: دومین ایثار ماندگار در شرایط سخت کرونایی با رضایت خانواده ایثارگر تورج هاشمی که به علت تصادف در شهر برازجان دچار مرگ مغزی شده بود، انجام گردید.پارسا افزود: ۳ عضو شامل دو کلیه و کبد این بیمار به بیمارستان شیراز ارسال شده که کبد به بیماری ۴۴ساله از اراک، و کلیه ها به دو بیمار ۵۷ و ۵۳ ساله از اصفهان و بوشهر اهدا شد.
کارشناس مرکز فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: این دومین ایثار ماندگار در سال جاری و هشتادو دومین اهدا عضو در استان بوشهر تا کنون است.
برچسب ها: اهدای عضو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها