به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۲۷۲۱۱۳

کسی حریف لاریجانی نخواهد شد

کسی حریف لاریجانی نخواهد شد

 علی لاریجانی امروز رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، در صورتی که تا هفته گذشته خیلی از یاران نزدیک او می‌گفتند «رئیسی بیاید لاریجانی نخواهد آمد و وقتی هم می‌آید که بداند پیروزی‌اش قطعی است».اما او در حالی کاندیدا شد که رئیسی قطعا ثبت نام می‌کند و در نظرسنجی‌ها نیز نزدیک به ۴۰ درصد اقبال مردمی دارد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: چون با آمدن آقای رئیسی همه دارند کنار می‌کشند و می‌رفت که فضای انتخابات سرد شود بنابراین برای آنکه تنور انتخابات گرم‌تر شود به آقای لاریجانی تکلیف شد که ثبت نام کند.
وی افزود: در مناظرات قطعا کمتر کسی حریف آقای لاریجانی خواهد بود و احتمال آنکه فضا را بسیار بسیار به نفع خودش بچرخاند خیلی زیاد است و معتقدیم مردم براساس وزانت، شخصیت، علم و اطلاعات آقای لاریجانی رغبت بسیار زیادی به او نشان خواهند داد. هم اکنون براساس مشاوره‌هایی که به او دادند، دیدیم در ستاد وزارت کشور چقدر خوب مصاحبه کرد و گفت «کشور به سوپرمن نیاز ندارد».
فعال سیاسی اعتدالگرا درباره پایگاه رأی علی لاریجانی با وجود عدم اقبال اصلاح طلبان از او یادآور شد: آقای لاریجانی مستقل آمد، وابستگی به هیچ جریان و گروه سیاسی ندارد، نه دولت روحانی است و نه اصلاح طلب و اصولگرا. آقای لاریجانی بر پایه شخصیتی خودش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
وی افزود: مردم هم این دوره از همه این داستان‌ها گذشته‌اند این طور نیست که یک کسی فرمانی دهد و همه به تبعیت از او حرکت کنند. کسی که برای اقتصاد کشور برنامه داشته باشد به او رأی می‌دهند. ما معتقدیم که لاریجانی یک نامزد با برنامه و کاملی برای ریاست جمهوری است بنابراین مردم کف خیابان در بین همه کاندیداها از لاریجانی حمایت خواهند کرد.

 
برچسب ها: علي لاريجاني

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ۱۴:۱۲
اشرافی گراها نقاب عوض میکنند!
نقاب کاندیدای مستقل یا معتدل (372510)
احمد سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۸:۰۳
لاریجانی اصلح است (372722)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها