به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۲۷۲۱۴۵

حمید استیلی: پرسپولیس خوب نبود

حمید استیلی: پرسپولیس خوب نبود
گروه ورزشی: سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم با وجود اینکه عملکرد خوبی برابر استقلال نداشت اما سه امتیاز با ارزش را به دست آورد. حمید استیلی درباره عملکرد پرسپولیس برابر استقلال اظهار کرد: یک بازی پرتنشی را شاهد بودیم و به لحاظ این‌که موقعیت های زیادی به دست نیامد نمی‌توانیم درباره مباحث فنی بازی صحبت کنیم اما در روزی که پرسپولیس خیلی خوب نبود سه امتیاز با ارزش را به دست آورد تا از کورس قهرمانی با سپاهان جا نماند. این خیلی مهم است در روزی که تیم خوب نباشد اما بازی را ببرد. این به تفکر تیمی و حرفه‌ای بودن بازیکنان بر می‌گردد. در این بازی وحید امیری و میلاد سرلک از بهترین نفرات پرسپولیس بودند البته که سایر بازیکنان هم به حد خودشان خوب بودند. اما این دو بهتر از سایرین عمل کردند. 
 
وی در ادامه اظهار کرد: خاصیت بازی آنقدر بالا بود که پرسپولیس 50 درصد عملکرد خوبش در لیگ قهرمانان آسیا را هم به نمایش نگذاشت یعنی مثل گذشته نتوانست به خوبی توپ را از سمت چپ و راست به جریان بیندازد و کارهای ترکیبی انجام دهد. تاکتیک پرسپولیس در داربی بیشتر بر مالکیت توپ بود. البته با آمدن میلاد سرلک در نیمه دوم شرایط پرسپولیس بهتر شد یعنی در ضد حملات پرسپولیس تیم بسیار زهرداری نشان داد. در نیمه دوم با وجود این که تیم حریف پاس های بلندی انجام می‌داد اما خط دفاع پرسپولیس به خوبی کار کرد و به غیر از یکی دو فرصت فرصت چندانی به حریف نداد. 

سرمربی سابق پرسپولیس به عملکرد خوب این تیم در دو دیدار سپاهان و استقلال اشاره کرد و گفت: بعد از لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس با دو رقیب بسیار قدرتمند بازی کرد به اعتقاد من پرسپولیس در دیدار با سپاهان از نظر بازی عملکرد بهتری داشت اما در آن دیدار یک امتیاز گرفت که بسیار با ارزش بود و در دیدار مقابل استقلال هم سه امتیاز به دست آورد. چهار امتیاز از دو بازی آن هم در دو دیدار بسیار مهم برای پرسپولیس مطلوب و خوب است. مطمئنا بعد از برد داربی شرایط بازیکنان بهتر خواهد شد چون پیروزی در داربی روحیه تیم را بهتر می‌کند. الان پرسپولیس راحتر بازی‌های آینده را دنبال می‌کند تا پنجمین قهرمانی پیاپی خود را به دست بیاورد. پرسپولیس خیلی باید دقت کند که در این شرایط به راحتی امتیاز از دست ندهد. 

استیلی در ادامه درباره حاشیه‌های انتهای بازی گفت: در آن صحنه اتفاقات ناخوشایندی دیدیم البته من معتقد هستم داور به اشتباه فرشاد فرجی را اخراج کرد چون او در آن صحنه کاری انجام نداده بود. این که بازیکنان درون زمین دایم به داور اعتراض می‌کنند به خودشان بر می‌گردد اگر داور مقتدرانه تر عمل کند و اجازه ندهد کسی به او اعتراض کند قطعا می‌تواند به خوبی بازی را کنترل کند.

وی افزود: ما داورانی مثل آقای ترکی و یا فغانی داشتیم که کسی جرات نمی‌کرد به سمت‌شان برود و اعتراض کنند. اگر در بازی‌های بین‌المللی هم ببینید داوران با این‌که ضعیف قضاوت می‌کردند اما آنقدر اقتدار داشتند که کسی به خودش اجازه نمی‌داد به سمت داور برود و اعتراض کند. هیچ نیمکتی و یا بازیکنی اجازه ندارد به داور اعتراض کند چون با محرومیت‌های جدید مواجع می‌شود. در برخی بازی‌ها شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم کمیته انضباطی باید مقتدرانه تر و بدون هیچ مماشاتی رای صادر کند تا کسانی که به خود اجازه می‌دهند جو را متشنج کنند با محرومیت‌های سنگین مواجه شوند مجازات با جرمی که انجام می‌شود باید همخوانی داشته باشد. 
برچسب ها: حميد استيلي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها