به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۷۲۲۰۹

ازدواج دزد و قاتل سریالی در زندان

ازدواج دزد و قاتل سریالی در زندان
گروه حوادث: جوانا دنهی، قاتل سریالی 3مرد در انگلستان که از سوی مطبوعات این کشور یکی از بی‌رحم‌ترین جنایتکاران این کشور لقب گرفته بود، قرار است با یک سارق خیابانی در زندان ازدواج کند.به نقل از میرور، نامزد این زن جنایتکار مردی به نام هایلی پالمر، سارقی خیابانی است که به تازگی محکومیت 16ساله خود را به پایان رسانده است. این مرد به خبرنگاران گفته است که با جوآنا دنهی حین زندانی بودن آشنا و آنها به هم علاقه‌مند شده و حالا در حال برنامه‌ریزی و مشاوره حقوقی برای ازدواجشان هستند.

« قبول دارم که این یک رابطه بسیار عجیب است اما به‌نظر می‌رسد که این تصمیم برای زندگی ما خوب و مهم است». آقای داماد با گفتن این جملات ادامه می‌دهد: «من و جوآنا هر روز با هم حرف می‌زنیم. به هم علاقه و قصد ازدواج داریم.»

هیلی همچنین گفت که به نامزدش اولتیماتوم داده که در زندگی مشترک آنها نباید دیگر خبری از قتل و جنایت باشد و هرگز اجازه نخواهد داد که جوانا به چاقو نزدیک شود حتی اجازه ندارد کیک عروسی‌شان را ببرد، چون اجازه نخواهد داشت که به چاقو نزدیک شود.براساس گزارش نشریه میرور، این دو محکوم قصد دارند تا پایان سال میلادی با هم ازدواج کنند و این درحالی است که جوآنا دنهی به اتهام قتل 3مرد و تلاش برای قتل 2مرد دیگر از سوی دادگاه به حبس ابد محکوم شده و قرار است بقیه عمر خود را در زندان بگذراند.

جنایات هولناک
این زن که یکی از 3زن انگلیسی است که در طول تاریخ این کشور به حبس ابد محکوم شده، جنایات خود را از سال 2013آغاز کرد. او ۱۹ مارس سال 2013مردی به نام لوکاس اسلابوزیسکی، ۳۱ ساله را با ضربات چاقو و به طرز هولناکی به قتل رساند. او چند روز بعد صاحبخانه خود به نام کوین لی را با روشی مشابه به قتل رساند و جسد او را در داخل ماشین وی به آتش کشید و پس از آن نیز جان چاپمن، ۵۶ ساله را بی‌رحمانه و با ضربات چاقو به قتل رساند.

او طی ۱۲روز، سه مرد را در ناحیه پیتربرو با ضربات چاقو کشت و سپس با کمک مردی به نام گری استرچ به ناحیه هی‌یرفورد رفت و آنجا هم با ضربات چاقو دو مرد دیگر را به‌شدت مجروح کرد. به‌گفته پلیس، این زن 2قربانی آخر خود را کاملا اتفاقی انتخاب کرده بود. وی درحالی‌که با دوستانش سوار ماشین بوده، با دیدن این دو مرد از ماشین پیاده شد، به سمت آنها رفت و با چاقو ضربات متعددی به آنها زد.

گفته شده جوآنا دنهی مجذوب شخصیت اما ترومن در فیلم بیل را بکش، ساخته کوئنتین تارانتینو بوده و همزمان از اختلالات شخصیتی متعددی رنج می‌برده است. به‌طوری که قربانیانش را هدف ضربات متعدد چاقو قرار می‌داده و یکی از آنها به نام جان راجرز، درحالی‌که 40ضربه چاقو به بدنش وارد شده بود، زنده ماند و با سرنخی که در اختیار پلیس قرار داد باعث دستگیری این جنایتکار بی‌رحم شد؛ جنایاتی که به‌گفته روانپزشکان این پرونده احتمالا به‌خاطر خشمی فوران‌یافته در وجود جوآنا دنهی صورت ‌گرفته است. خشمی که به‌گفته آنها پس از قتل نخستین مرد (لوکاس اسلابوزیسکی) طغیان کرده بود.
مرجع : روزنامه همشهری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها