کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دربی،شطرنج نبود که همدیگر را نگاه کنیم

روزنامه همشهری , 26 ارديبهشت 1400 ساعت 9:33


گروه ورزشی: شهریار مغانلو همان مهاجمی است که پرسپولیس در خط حمله به آن نیاز داشت. او بعد از اضافه شدن به پرسپولیس خیلی زود جای خودش را در ترکیب ثابت پیدا کرد و حالا بدون شک یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم به‌حساب می‌آید. او پس از نمایش خوبی که در لیگ قهرمانان داشت، جمعه‌شب در داربی هم پایه‌گذار تک‌گل تیمش شد تا نقشی کلیدی در برد باارزش قرمزها برابر رقیب سنتی ایفا کرده باشد. مغانلو در گفت‌وگوی  درخصوص داربی و تأثیرگذاری‌اش روی گل بیشتر صحبت کرده است.

بازی مهمی را بردید و حتما احساس خوبی دارید.
دقیقا همینطور است. چنین بردهایی به من احساس خیلی خوبی می‌دهد و خیلی خوشحالم که در این مقطع حساس ۳‌امتیاز مهم گرفتیم. امیدوارم روند خوب تیم ما تداوم داشته باشد و درنهایت قهرمان شویم.

بعد از بازی هم گفتی که پرسپولیس همین حالا هم قهرمان است؛ یعنی قهرمانی شما قطعی است؟منظورم این بود که تیم ما لایق قهرمانی است. ما امسال واقعا عملکرد خوبی داشتیم و پرسپولیس به‌معنای واقعی یک تیم است. تیم ما از لحاظ فنی کیفیت تاکتیکی خوبی دارد و تلاش می‌کنیم همین روند خوب را ادامه دهیم تا پنجمین قهرمانی را به‌دست بیاوریم. می‌دانیم که هواداران هم بی‌صبرانه منتظر کسب پنجمین قهرمانی پیاپی هستند.

فکر نمی‌کنی سپاهان یک حریف سرسخت برای شماست که ممکن است دردسر زیادی برای پرسپولیس درست کند؟
همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند، ولی ما فقط به بازی‌های خودمان فکر می‌کنیم. پرسپولیس اگر خودش باشد قهرمان خواهد شد.

در مورد گل پرسپولیس صحبت کن؛ گلی که تأثیر زیادی روی آن داشتی. حسرت نمی‌خوری که آن شوت، مستقیم وارد دروازه نشد؟
چرا باید حسرت بخورم؟ ما بازی را بردیم و این از هر چیزی مهم‌تر است. پرسپولیس باید ۳‌امتیاز را می‌گرفت و هیچ فرقی نداشت چه‌کسی گل بزند. همه ما فقط برای یک هدف بازی می‌کنیم؛ اینکه وقتی پرسپولیس وارد زمین می‌شود با گرفتن ۳‌امتیاز بیرون بیاید. خوشحالم که عیسی گل زد و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای پرسپولیس گل بزند.

 چرا این داربی با تنش و حاشیه‌های زیادی همراه بود؟
مسئله خاصی نبود. به هر حال ممکن است برخی صحنه‌ها تنش ایجاد کند و این هم طبیعی است. داربی جنگ دارد، کارت زرد دارد، کارت قرمز دارد؛ شطرنج نیست که از روی میز همدیگر را نگاه کنیم و برخوردی هم نداشته باشیم.

ظاهرا بازیکنان پرسپولیس به برخی صحبت‌ها که از زبان سیاوش یزدانی زده شده معترض بودند و در طول بازی‌ هم درگیری‌هایی بین تو و یزدانی پیش آمد. این درست است که او در زمین فحاشی می‌کرد؟
خیر، یزدانی فحاشی نکرد. در فوتبال درگیری‌ها طبیعی است و مسئله خاصی نبود.

در مورد عملکرد استقلال در داربی چه صحبتی داری؟
استقلال هم تیم قابل احترامی است و من دوست ندارم در مورد تیم رقیب زیاد صحبت کنم. طبیعتا آنها هم برای برد به زمین آمده بودند، ولی ما در مجموع تیم بهتری بودیم و مزد این برتری را هم گرفتیم.

و  بازی روز سه‌شنبه مقابل شاهین بندر عامری.
جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. ما بازی آسانی در پیش نداریم و نمی‌توانیم تیم حریف را دست‌کم بگیریم. در این جام هم هدفی جز قهرمانی نداریم و باید در بوشهر برنده شویم. امسال تمام هدف ما این است که در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شویم. در لیگ قهرمانان هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.


کد مطلب: 272224

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272224/دربی-شطرنج-نبود-همدیگر-نگاه-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir