به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۲۷۲۲۴۴

بهترین کیفیت چاپ دیجیتال با چاپ سانترال

گروه کسب و کار: چاپ دیجیتال یکی از رایج ترین سیستم های چاپی است که روز به روز به کاربردهای آن افزوده شده و افراد بیشتری نسبت به استفاده از این سیستم چاپی تشویق و ترغیب می شوند.
بهترین کیفیت چاپ دیجیتال با چاپ سانترال
انواع محصولات چاپی از قبیل کاتالوگ، بروشور، پوستر، سربرگ، پاکت و ... می توانند به این روش آماده و منتشر شوند. کیفیت چاپ، سرعت آماده سازی سفارشات و قیمت آماده سازی اقلام چاپی از جمله مهم ترین مولفه هایی هستند که در زمان انتخاب مجتمع چاپی باید به آن ها توجه نمود. در این مطلب قصد داریم این عوامل را به عنوان مهم ترین مشخصه های یک مجتمع چاپ باکیفیت مورد بررسی قرار دهیم.

کیفیت چاپ
هر چه کیفیت چاپ بالاتر باشد، محتوای چاپی با وضوح و شفافیت بیشتری نمایش داده می شود. بخشی از کیفیت چاپ به طرح اولیه شما مربوط بوده و بخش دیگر با فرایند چاپ در ارتباط است. فرض کنید شما در طراحی محصول چاپی خود از تصاویری با کیفیت نه چندان مناسب و رزولوشن کم استفاده کرده باشید. در چنین شرایطی حتی اگر فرایند چاپ به بهترین نحو ممکن و با بیشترین کیفیت و وضوح نیز انجام شده باشد، باز هم محصول نهایی نمی تواند رضایت شما را جلب نموده و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. عکس این اتفاق نیز صادق است؛ در صورتی که فرایند چاپ محصول مورد نظر با کیفیت مناسبی انجام نشده باشد، حتی بهترین طراحی ها با بهترین سطح کیفیت عکس هم نمی تواند رضایت شما را جلب کرده و با کیفیت مناسبی منتشر شوند. به همین علت توصیه می شود حتما پیش از آغاز چاپ، از کیفیت خدمات چاپ و طراحی انجام شده مطمئن شوید. در غیر این صورت، محصول نهایی شما به راحتی جلوه خود را از دست داده و از ارزش آن کاسته خواهد شد. انتخاب اندازه و سایز مناسب، تعیین رزولوشن مناسب چاپ، فرمت خروجی طرح در نرم افزار و کیفیت تصاویر به کار رفته در طراحی، از جمله مهم ترین نکاتی هستند که در زمان طراحی اقلام چاپی باید به آن ها توجه شود تا محصول نهایی از کیفیت کافی برخوردار باشد.

سرعت چاپ

در بسیاری از سفارشات چاپی، زمان و سرعت عمل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به اصطلاح حرف اول را می زند. بسته به نوع سیستم چاپی به کار رفته و حجم سفارشات، ممکن است آماده سازی سفارشات طی چند دقیقه کوتاه انجام شده و یا نیاز به دو الی سه روز کاری داشته باشد. چاپ دیجیتال بهترین انتخاب پیش رو برای کسانی است که قصد دارند سفارشات خود را به سرعت دریافت نمایند. سرعت بالای اجرای خدمات چاپ دیجیتال در کنار کیفیت بالای چاپ موجب شده است تا این سیستم به عنوان «چاپ فوری» شناخته شده و طرفداران بسیاری داشته باشد. در عوض، چاپ افست حجم بیشتری از محصولات چاپی را آماده می کند که به همین علت از آن با نام «چاپ تیراژ بالا» یاد می شود. مجتمع چاپ سانترال سفارشات مشتریان خود را با حفظ کیفیت، به سریع ترین نحو ممکن آماده کرده و طی مدت زمانی بسیار کوتاه به دست آن ها می رساند.

هزینه آماده سازی
هزینه آماده سازی سفارشات و قیمت اقلام چاپی، مولفه بسیار مهمی است که بسیاری از افراد در انتخاب چاپخانه آن را معیار قرار می دهند. اهمیت توجه به این نکته زمانی بیشتر مشخص می شود که حجم سفارشات شما افزایش یافته و این اختلاف قیمت در ظاهر جزئی، به رقمی بزرگ تبدیل شود! همچنین در مواردی که محصول چاپی شما علاوه بر چاپ، به سایر خدمات جانبی همانند صحافی و ... نیز نیاز داشته باشد، همانند چاپ کتاب دیجیتال، این نکته پررنگ تر خواهد بود. مجتمع چاپ سانترال کلیه خدمات خود را با قیمت های مناسب و رقابتی ارائه می دهد تا به رضایت حداکثری مشتریان خود دست یابد.

مجتمع چاپ سانترال برای کیفیت برتر

چاپ دیجیتال سانترال طی تمام سال های فعالیت خود تلاش کرده است تا برای ارائه کلیه خدمات خود به این سه عامل مهم، یعنی کیفیت، سرعت و قیمت، توجه کرده و آن ها را در اولویت کار خود قرار دهد. امکان ثبت سفارش آنلاین و استعلام قیمت از طریق وب سایت این مجموعه فراهم شده است تا پروسه طولانی مراجعه به مجتمع چاپی به طور چشمگیری کوتاه تر شود. همچنین ارائه طرح مورد در نظر روی سی دی یا فلش الزامی نداشته و می توانید فایل طراحی شده را در سایت برای کارشناسان چاپ سانترال آپلود نمایید. در پایان به قیمت های مناسب و رقابتی چاپ دیجیتال سانترال در کنار کیفیت ایده آل چاپ اشاره می کنیم. شما با واگذار نمودن سفارشات چاپی خود به این مجموعه، هیچ گونه نگرانی از بابت زمان آماده سازی و تحویل سفارشات نخواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات مجتمع چاپ سانترال به وب سایت این مجموعه به نشانی https://www.centralchap.com/ مراجعه نمایید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها