به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۷۲۲۵۷

از کاندیدای پنج ساله تا حامی گرازها

از کاندیدای پنج ساله تا حامی گرازها
گروه سیاسی: ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایران همواره با حاشیه‌ها و چهره‌های ناشناس اما جنجالی همراه هست. افراد عادی‌ای كه می‌آیند تا خود را مطرح كنند در ادامه گزارش تصویری‌ای ببیند از حاشیه ثبت نام این دوره انتخابات ریاست جمهوری.

شروع فعالیت سیاسی دختر پنج ساله

 این پدر کرمانی تلاش کرد دختر پنج ساله خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند. هدف این پدر شروع فعالیت سیاسی دخترش است.

روحانی  عادل

این روحانی که چهار همسر و بیش از ۱۰ فرزند دارد نیز در انتخابات ثبت‌نام کرد. یکی از شروط چند همسری در قوانین اسلامی برقراری عدالت کامل در میان آن‌ها است.

نامزد همه جناحی

به نظر می‌رسد این کاندیدای انتخابات در عین وابستگی به همه گروه‌های سیاسی، همچنان اصرار دارد که کاندیدای مستقل است.

حضور اقوام ایران

در سه روز ثبت‌نام، نامزدهای مختلفی با لباس‌های محلی در وزارت کشور حضور یافته‌اند.

ثبت‌نام زنان

گرچه همچنان در مورد واژه "رجل سیاسی" به عنوان شرط نامزدهای ریاست جمهوری ابهام وجود دارد، زنان نیز در میان داوطلبان دیده می‌شوند.

بهشت عکاسان

وزارت کشور در روزهای ثبت نام كاندیداها به بهشت عکاسان تبدیل شده بود. در کنار چهره‌های سیاسی‌، حضور داوطلبان رنگارنگ، فضای شادی را ایجاد کرده که عکاسان در بازتاب این فضا سهم به سزایی داشتند.

زوج انتخاباتی

این زوج کرد نیز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حضور یافتند.

حامی گرازها

داوطلبان انتخاباتی برای کمپین خود شعارهای مختلفی را انتخاب می‌کنند. به نظر می‌رسد این شهروند ایرانی نگران وضعیت گرازها است.

ثبت‌نام با تیشه

این داوطلب ریاست جمهوری ایران راه مبارزه با فساد را استفاده از تیشه می‌داند.

نامزدی از آمریکا

هوشنگ امیراحمدی، بنیان‌گذار و رییس "شورای آمریکا−ایران" نیز داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد. این ایرانی ساکن آمریکا در دوره گذشته نیز کاندیدا شده بود، اما از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد.

کاسبی انتخاباتی

جای نگرانی نیست اگر کاندیدایی عکس مورد نیاز برای ثبت‌نام را فراموش کرده باشد. در اطراف وزارت کشور بازار خدمات دهی به کاندیداها داغ است.


 
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها