به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۷۲۲۸۱

نمایندگانی که سودای پاستور دارند

نمایندگانی که سودای پاستور دارند
گروه سیاسی: روز شنبه آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است، افراد با تصور داشتن توانایی حل مشکلات بی‌شمار کشور در چهار سال آینده وارد ستاد انتخابات شدند که این قاعده درباره تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مستثنی نیست؛ کسانی که آخرین‌ بار در اسفند ۹۸ خود را در معرض رای مردم قرار داده بودند.
 انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار می شود، انتخاباتی بسیار مهم که هیچ فردی شکی در اهمیت آن ندارد. شاید با همین نگاه تعداد بیشماری از چهره‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی و حتی رییس قوه قضاییه، معاون اول رییس جمهوری و رییس پیشین قوه مقننه داوطلب انتخابات شدند تا خود را در معرض رای مردم قرار دهند.
این وضعیت شامل تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم می شود؛ در بین ۵۹۲ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نام ۶ نماینده پارلمان نیز به چشم می خورد. کسانی که خود را وکلای ملت در مجلس می دانند و در اسفند ۹۸ از مردم در حوزه های انتخابیه خود رای گرفته بودند تا برای چهار سال پیگیر امور آنها در پارلمان باشند. البته که طبق اصل ۸۴ قانون اساسی «هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر نماید.»
 این ۶ نماینده مجلس داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری عبارتند از:
مسعود پزشکیان؛سید شمس الدین حسینی؛علیرضا زاکانی؛محمدرضا صباغیان؛فریدون عباسی؛امیرحسین قاضی زاده هاشمی.


 
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها