به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۷۲۳۰۱

کلاس مداحی آنلاین

گروه آموزش: امروزه بسیاری از کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند. از جمله این کلاس‌ها، کلاس مداحی آنلاین است. از مراسم‌های مهم و دوست‌داشتنی ما مسلمانان که در عزاداری‌ها و مولودی‌ها به اجرا گذاشته می‌شود مداحی و مولودی خوانی است.
کلاس مداحی آنلاین
این هنر نمایشی به صورت کاملا‌ً حرفه‌ای صورت می‌گیرد و علاقمندان زیادی دارد. این روزه، مداحی یا شبیه‌خوانی باعث ایجاد یک پیوند قلبی عمیقی بین مسلمانان و حتی غیر مسلمانان به اهل بیت و ائمه معصومین می‌شود. مداحی برای ما مسلمانان یک امر مقدس بوده و سالانه ساعت‌های زیادی به پای مداحی و روزه افراد مختلفی می‌نشینیم. علاقه ما به این موضوع بیشتر بابت لحن و صدایی که مداح داشته و حق مطلب را به این وسیله به خوبی به پیروان ائمه و معصومین می‌رساند، است.
کلاس مداحی آنلاین با روی خوش تمامی داوطلبین و علاقمندان به این رشته را پذیرا می‌باشد حتی اگر هیچ استعدادی در فردی دیده نشود و فقط علاقه به اهل بیت داشته باشد به صرف علاقه و پشت کاری که دارد می‌تواند در این کلاس‌ها شرکت کند و زیر نظر بهترین استاد مطرح ایرانی این هنر را بدون هیچ تقلید یا تکراری در چندین جلسه بیاموزد. در این راستا اساتید زیادی تربیت یافته و دانش آموخته این مکتب هستند و توانسته‌اند در میدان‌های بزرگ بسیار زیبا و دلنشین مداحی و مولودی کنند. افراد زیادی را می‌بینیم که دوست دارند در این حوزه فعالیت کنند اما به نحو احسنت از پس کار بر‌ نمی‌آیند. پر واضح است این افراد به صرف علاقه شروع به کار نموده‌اند و برای آموزش به کلاس‌های معتبری مراجعه نمی‌کنند اما برای موفقیت صددرصدی حتما باید در کلاس مداحی آنلاین زیر نظر مداحان بزرگ کشور تعلیم ببینند.

چگونگی آموزش کلاس مداحی آنلاین
بدون شک یکی از بهترین راه برای آموزش مداحی، کلاس مداحی آنلاین است. از جمله برجسته‌ترین مداحان کشورمان استاد شیرازی می‌باشد؛ ایشان به صورت تخصصی با افرادی که ثبت نام کرده‌اند به صورت مجزا و نه گروهی تمرین و تکرار نموده و روش ابداعی خود را بدون هیچ تقلیدی به شاگردان آموزش می‌دهد. چگونگی آموزش کلاس مداحی توسط استاد به صورت شخصی به شما گفته می‌شود و این کار مستقیما به وسیله‌ی خود ایشان صورت می‌پذیرد، به همین سبب تضمین در آموزش به اثبات رسیده است. ایشان به صورت شخصی به طور مداوم پیگیر کلاس‌های آنلاین شما بوده و شما می‌توانید بدون آنکه نگرانی بابت آموزش داشته باشید در ساعات مقرر شده به صورت آنلاین در سر کلاس خود حاضر شوید.
خیلی از افراد در چندین جلسه اول و حتی در ساعات اول به خوبی این موضوع را درک کرده و شروع به خواندن مولودی و مداحی می‌کنند. این موضوع نحوه آموزش صحیح کلاس مداحی آنلاین استاد زارع شیرازی را به تصویر می‌کشد. شما در هر شهر یا روستایی که باشید نگران نباشید به سادگی می‌توانید به صورت آنلاین آموزش‌های لازم را در جلسات مختلفی ببینید. تاکنون در ۴۵۰ شهر یا روستا این آموزش‌ها برقرار بوده است. میزان آموزش و تسلط به مداحی بسته به میزان علاقه شما و پشتکاری است که دارید اما مطمئن باشید وقتی تمامی آموزش‌های استاد را ببینید بدون کم و کاستی به بهترین‌ها در این رشته تبدیل خواهید شد.


به دلیل اینکه کلاس مداحی آنلاین استاد زارع معتبر است بسیاری از افراد سرشناس نیز در کلاس‌های آنلاین شرکت نموده‌اند. افرادی بوده‌اند که حتی یکبار در این حوضه مداحی انجام نداده‌اند اما به طور عجیبی بعد از گذراندن کلاس مداحی آنلاین در مراسمات بزرگ اربعین، عاشورا، تاسوعا، روزه‌های مختلف، مولودی و اعیاد مسلمانان مانند اعیاد شعبانیه به خوبی درخشیده و با صدای رسا و لحنی جانسوز به خوبی مداحی کرده‌اند. از همه مهمتر سبک ابداعی خود استاد است که از هیچ کجای دنیا شنیده نشده و این موضوع بیشتر مخاطبان را به این کلاس می‌کشاند. هنرجو که در کلاس مداحی آنلاین شرکت می‌کند به صورت متغیر از ۶۰ تا ۷۰۰ آزمون را طی می‌کند تا به اوج برسد. این جلسات متغیر بوده به طور مثال از ۱۵ روز تا ۲۴ ماه وجود دارد که بسته به توانایی فرد دارد. می توانید نمونه هایی از این مداحی را در سایت دلسوختگان که معتبرترین سایت دانلود مداحی است مشاهده و گوش کنید.

لزوم ثبت نام در کلاس مداحی آنلاین
مهمترین چیزی که یک مداح باید به آن پایبند باشد صداقت و راستی در کار است و باید چیزی را که تلاوت می‌کند و در وصف ائمه و امامان معصوم بیان می‌کند برگرفته از واقعیت باشد. وقتی در کلاس‌ مداحی آنلاین شرکت می‌کنید تمام این آموزش‌های را خواهید دید و چم و خم کار را تشخیص خواهید داد. اهمیت این موضوع بالاست زیرا در زندگی و دید مسلمانان تاثیر شگرفی دارد. به طور مثال در سال‌های اخیر شاهد مداحی‌های بوده‌ایم که از راه مبین خود خارج شده‌اند مثل قمه زنی که ممکن است بر روی افکار خیلی از افراد تأثیر بدی داشته باشد. در این راستا حتی می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که در خیلی از مواقع شاهد این هستیم که سیاست و فضای روز جامعه در مداحی‌های زیادی دیده می‌شود.
ادغام مسائل روز و سیاست در مداحی چهره بسیار بدی بر روی مداحی گذاشته و طرفداران این حوزه را آزرده خاطر نموده است. اگر به دنبال مداحی هستید و دوست دارید در راه اسلام و به سرور و سالار شهیدان ارائه خدمت کنید بهترین راه آموزش در کلاس مداحی آنلاین بوده تا به طور درست و با بهترین روش در این رشته شروع به فعالیت کنید. بعد از آموزش می‌توانید در شبیه‌خوانی، روزه‌خوانی و مداحی و مولودی به خوبی در این راه خدمت کنید. بوده‌اند افرادی که سال‌های زیادی به صورت خودجوش در این راستا فعالیت دارند اما کاربردی و اصولی این هنر را انجام نمی‌دهند و در نهایت آنطور که باید نمی‌توانند ایفای نقش کنند، اینجاست که لزوم ثبت نام در کلاس مداحی آنلاین به خوبی مشاهده می‌شود.


در حال حاضر استاد زارع شیرازی به صورت خصوصی اقدام به برگزاری کلاس مداحی آنلاین نموده و از علاقمندان به این هنر اصیل و ماندگار اسلامی دعوت می‌کند که در این کلاس‌ها حضور یابند و به واسطه مداحی و اجرای مراسم‌های عزاداری در جمع محبان اهل بیت به آنان خدمت نمایند. برای ثبت نام در محضر این استاد با سایت ارتباط بگیرید و یا از طریق شماره تلفن‌های موجود در واتساب با این شماره 0910771321  اقدام به ثبت نام کنید. به طور قطع شما می‌توانید بعد از طی آموزش یک مداح ماندگار در میان قشر مسلمانان باشید. در این ایام کرونا برترین راه ارتباط به صورت آنلاین بوده که در کنار حفظ سلامت خود به آموزش نیز می‌پردازید.
https://zareshirazi.com/
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها