کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دو بازیگر جوان در «ایندیانا جونز ۵» بازی می‌کنند

26 ارديبهشت 1400 ساعت 12:44


گروه فرهنگی: ایندیانا جونز ۵ همراه با هریسون فورد بازیگرانی چون بوید هالبروک و شونت رنه ویلسون را در کنار خود جمع کرده است و جان ویلیامز موسیقی آن را می‌نوازد.فیلم «ایندیانا جونز 5»، «بوید هالبروک» و «شونت رنه ویلسون» را به جمع بازیگران خود اضافه کرد.قسمت جدید مجموعه ایندیانا جونز توسط «جیمز منگولد» کارگردان فیلم «لوگان» ساخته خواهد شد.

 
هولبروک و ویلسون به جمع بازیگرانی پیوستند که در آن هنرمندانی مانند فیبی والربریج و مادس میکلسن نیز حضور دارند.هولبرک با سریال نارکس محصول نتفلیکس و همینطور فیلم غارتگر شناخته شد.ویلسون نیز در سریال پزشکی رزیدنت و میلیاردی و همین‌طور در جمع گروه خیالی «دورا میلاجه» فیلم‌ پلنگ سیاه  بازی کرده است. (دورا میلاجه، شخصیت‌های خیالی هستند که در کتاب‌های کمیک مارول ظاهر می‌شوند. آنها گروهی از زنان هستند که به عنوان نیروهای ویژه برای کشور خیالی آفریقا واکاندا خدمت می‌کنند.)
 
استیون اسپیلبرگ به همراه کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل به عنوان تهیه‌کنندگان فیلم حضور دارند. جان ویلیامز نیز موسیقی فیلم را می‌نوازد.قسمت جدید این فیلم ماجراجویی 29 جولای 2022 اکران خواهد شد.


کد مطلب: 272311

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272311/دو-بازیگر-جوان-ایندیانا-جونز-۵-بازی-می-کنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir