به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۱
 
۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۲۷۲۳۷۶

انتخاب بهترین باربری در تهران برای حمل اثاثیه منزل

گروه کسب و کار: اسباب کشی همیشه یکی از سخت ترین کارهایی بوده است که ما با ان مواجه بوده ایم ، انتخاب باربری مناسب برای اسباب کشی برای حمل و نقل از قدم های اولیه برای اسباب کشی است ، در این پست قصد داریم تا بهترین باربری در تهران را به شما معرفی کنیم.
آیا به این فکر کرده اید که چگونه کار بسته بندی و باربری را انجام دهید و یا به این فکر کرده اید که یک شرکت باربری مطمن خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل را برایتان انجام دهد و شما در پروسه اسباب کشی نگران شکستن وسایلتان نباشید حتی بعد از اسباب کشی کار چیدمان وسایل منزل را خود شرکت باربری برایتان انجام دهد.

معرفی شرکت سپندبار جهت خدمات حمل و نقل
باربری سپندبار به صورت شبانه روزی با مجوز رسمی از اتحادیه باربری های تهران به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته حتی در تعطیلات خدمات حرفه ای اسباب کشی را به شما ارائه می دهد این باربری با تجربه ای که در زمینه اسباب کشی دارد کلیه خدمات حمل و نقل اعم از مشاوره رایگان در زمینه حمل اثاثیه ، بسته بندی بارها و اثاث منزل ، حمل و نقل بار و اثاثیه ها و در نهایت چیدمان را به صورت تخصصی برای شما انجام خواهد داد.
خدماتی که شرکت سپندبار به مشتریانش ارائه می دهد شامل موارد زیر است.
•    مشاوره رایگان در زمینه باربری : به کلیه سوالات شما در رابطه با اسباب کشی توسط کارشناسان خبره این شرکت پاسخ داده شده تا کمترین هزینه و با کیفیت ترین سرویس را به شما ارائه شود
•    بسته بندی بارها : بسته بندی کردن وسایل منزل جز سخت ترین و جز اولین قدم های باربری است که شما باید برای اثاث کشی منزلتان از آن استفاده کنید ، اگر بسته بندی به صورت دقیق و منظم و طبق اصول انجام شود مطمن باشید در حین حمل و نقل و اسباب کشی دچار مشکل نخواهید شد
•    حمل و نقل اثاث کشی حرفه ای : برای جابجایی اثاثیه ها این شرکت باربری از بزرگترین کامیون های مسقف و داخل موکت کاری شده استفاده می کند تا بارهای به صورت کامل با یک کامیون جابجا شده و به وسایل شما در حین حمل ونقل ضربه ای وارد نشود
•    چیدمان بارها بعد از اثاث کشی : چیدمان بعد از جابجایی خانه می تواند جز سخت ترین کارهای ممکن باشد از این شرکت باربری سپند بار یک تیم حرفه ای و متخصص را برای چیدمان اثاثیه های شما ارسال می کند تا چیدمان وسایل منزل شما را به صورت کامل انجام دهد.
•    خدمات حمل بار به شهرستان : سپند بار سرویس دهی حمل بار به شهرستان را به صورت حرفه ای انجام می دهد شما می توانید خدمات حمل بار به شهرستان را نیز به شرکت سپند بار بسپارید.



پروسه کار باربری به چه صورتی است
در مرحله اول وقتی که شما با سپندبار تماس می گیرید همانطور که خدمات شما عرض کردیم مشاوره را به شما ارائه داده و با هماهنگی شما یک روز را برای اسباب کشی منزلتان در نظر خواهید گرفت ، انتخاب روز اسباب کشی با انتخاب شماست که با توجه به خالی بودن یک روز در هفته می توانید سرویس دهی اثاث کشی و باربری را برای خودتان رزرو کنید که پرسنل برای شما اعزام شوند.
بعد از تعیین روز اسباب کشی تیم بسته بندی وسایل منزل این شرکت برای شما اعزام می شوند و وسایل بسته بندی را همراه با خود آورده و وسایل را برای شما بسته بندی می کنند وسایل بسته بندی شامل ضربه گیر ، سلفون ، چسب ، کارتن ، بقچه زیپ دار ، وکیوم بگ و ... است که بسته بندی با یک تیم متخصص و حرفه ای انجام خواهد شد ، از کوچکترین وسیله خانه شما تا بزرگترین وسیله خانه شما توسط پرسنل بسته بندی وجمع اوری می گردد و وسایل شما را برای حمل آماده می کنند.

حمل و نقل بار ها
بعد از بسته بندی تیم باربری برای شما اعزام می شوند این تیم شامل 4 نفر بوده که یک نفر از آنها راننده کامیون بوده و ضامن بارهای شماست و 3 نفر باقی مانده مسئول حمل بارهای شما به داخل کامیون هستند ، کامیونی که برای شما ارسال می شود کاملا مسقف و موکت کاری شده خواهد بود طول این کامیون ها 5 متر در ارتفاع 2.30 سانت هستند که برای انجام امور اثاث کشی مناسب ترین گزینه هستند ، این شرکت تمامی کامیون های قدیمی را با کامیون های جدید و مسقف تعویض کرده تا در عدم آلودگی هوا نیز سهم کوچکی را داشته باشد ، در هر صورت کار حمل بار برای شما انجام شده و در خانه جدیدتان وسیله ها تخلیه می شوند.



شعبات شرکت سپندبار
سپندبار برای ارائه سرویس هر چه بهتر خدمات باربری سعی کرده است تا در تمامی نقاط تهران شعباتی را دایر کند تا بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد مثلا در منطقه شمال تهران شعبه اتوبار و باربری شمال تهران سپندبار را تعیین کرده است تا خدمات اثاث کشی را در این منطقه انجام دهد و یا در منطقه غرب تهران شعبه اتوبار و باربری غرب تهران سپند بار را در نظر گرفته است تا مشتریان منطقه غرب تهران با این شعبه تماس بگیرند.

راه های تماس با سپندبار
شعبه غرب 44440426
شعبه شمال 22895364
شعبه مرکز 88104479
شعبه شرق 77728486
ادرس سایت سپندبار = https://sepandbar.com

سخن پایانی
اسباب کشی یک کار سخت و طاقت فرسا بوده و خواهد بود اما با وجود شرکتی همچون سپند بار سرویس دهی باربری و بسته بندی به خوبی انجام می شود.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها