کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طلسم اکران فیلم جدید با گل به خودی شکست

26 ارديبهشت 1400 ساعت 17:17


گروه فرهنگی: مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش در گفتگو با ما درباره خروجی جلسه امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه گفت: در ابتدای این جلسه فاتحه‌ای برای آقای نورپور سینماداری که هفته گذشته دار فانی را وداع گفت، قرائت و یادش گرامی داشته شد چون ایشان خدمات گرانبهایی به سینما ارایه داده بودند و نبودنشان ضایعه‌ای بزرگ است.

 
وی افزود: در این جلسه مقرر شد از چهارشنبه هفته آینده فیلم سینمایی «گل به خودی» ساخته احمد تجری به نمایش دربیاید. ضمن اینکه ما از همه دوستان و تهیه‌کنندگان می‌خواهیم برای نمایش فیلم‌های خوب خودشان تقاضا بدهند چون دیگر سینماها مثل سابق مشکل ندارد و تقریباً مسائلش حل شده است با قرارگیری سینماها در ردیف شغلی گروه دو می‌توانیم سینماها را زنده کنیم.
 
شایسته مطرح کرد: ما پیشنهاد داده‌ایم سازمان سینمایی به تناسب سالن‌های سینماها به میزان دو، سه و پنج درصد برای فیلم‌ها بلیت خریداری و این اتفاق تا پایان تیرماه ادامه پیدا کند چون طرح خوبی است. امیدوارم برای حمایت از فیلم‌ها این طرح انجام شود.
 
وی در پایان گفت: اکران فیلم‌های روی پرده همچنان ادامه دارد. مردم بدانند که سینماها همچنان باز است، کارکنان و مدیران سینماها به طور کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و سینماها جای امنی از نظر بهداشتی است.


کد مطلب: 272387

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272387/طلسم-اکران-فیلم-جدید-گل-خودی-شکست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir