کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درگیری‌های دربی، زیبنده فوتبال ایران نبود

26 ارديبهشت 1400 ساعت 17:28


گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادرفنی پرسپولیس با آوردن فرجی به خوبی مهدی قایدی را کنترل کرد و فضای سمت راست دفاع را به خوبی پوشش داد.نبی‌الله باقری‌ها در خصوص حواشی دربی ۹۵ اظهار داشت: بازی از نظر فنی جذاب نبود و خیلی پرحاشیه دنبال شد. بعضی آدم‌ها در جایگاه بزرگی هستند و بزرگ رفتار می‌کنند. کریم باقری تمام تلاشش را کرد که بازیکنان پرسپولیس را جدا کند و حاشیه‌ها ختم به خیر شود، اما از طرف مقابل بعضی مربیان استقلال خودشان یک طرف دعوا بودند؛ این اتفاق زیبنده مربیان و فوتبال ایران نیست.
 

وی پیرامون کیفیت بعضی بازیکنان دربی گفت: به بعضی بازیکنان در حد نام تیم‌های خودشان نیستند و مدیران باید به مافوق خودشان بابت خرید چنین بازیکنان بی‌کیفیتی پاسخگو باشند. همین بازیکنان بی‌کیفیت به جای اینکه روی بازی خودشان تمرکز کنند، فقط دنبال حرف زدن بودند تا نقطه ضعف‌شان را توجیه کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی مقابل استقلال در دربی، تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه دوم بهتر بازی کرد، چون سیامک نعمتی میل به هجوم بیشتری داشت و مدافع کناری تخصصی نبود، گل‌محمدی در این پست دست به تغییر زد. آمدن فرشاد فرجی تعویض بسیار خوبی بود و به نوعی مهدی قایدی را خنثی کرد.وی تصریح کرد: قایدی یکی از بازیکنان خوب استقلال بود و هر وقت صاحب توپ می‌شد، موقعیت خطرناکی برای تیمش ایجاد می‌کرد؛ بنابراین کادرفنی پرسپولیس با آوردن فرجی به خوبی وی را کنترل کرد و فضای سمت راست دفاع را به خوبی پوشش داد.

باقری‌ها در خصوص گلزنی عیسی آل‌کثیر گفت: آل‌کثیر سرشار از انگیزه است. این بازیکن چه وقتی روی نیمکت می‌نشیند، چه وقتی که در ترکیب اصلی حضور دارد، فرقی ندارد و بوی گل می‌دهد. چه بسا اگر آل‌کثیر محروم نمی‌شد، آقای گل می‌شد.پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دفع موقعیت حساس استقلال توسط علی شجاعی، عنوان کرد: شجاعی در آن صحنه بازیخوانی درستی داشت و به با عملکرد مناسب یک گل را خرید و روی خط دروازه توپ را بازگرداند.


کد مطلب: 272391

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272391/درگیری-های-دربی-زیبنده-فوتبال-ایران-نبود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir