کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان رویای قهرمانی برای مسی و بارسلونا

27 ارديبهشت 1400 ساعت 0:22


گروه ورزشی:بارسلونا در خانه خود با نتیجه 1-2 مقابل سلتاویگو تن به شکست داد.
 بارسلونا در شبی که هرگز نمایش خوبی نداشت، در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرد تا دیگر هیچ شانسی برای فتح لالیگا نداشته باشد.
 بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی حرکت تکنیکی لیونل مسی فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه آنتوان گریزمان از گوشه سمت چپ محوطه توسط ویلار مهار شد.
 در دقیقه 17 این بار گریزمان با گذر از سمت مندز در سمت چپ محوطه برای لیونل مسی موقعیت گلزنی ایجاد کرد، اما ضربه کاپیتان بارسلونا راهی به دروازه نیافت.لحظاتی بعد لیونل مسی بعد از یک و دو با گریزمان صاحب فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سلتاویگو شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.
اما در دقیقه 28 بارسلونا بالاخره به گل رسید. ارسال سرخیو بوسکتس از جناح چپ را لیونل مسی با ضربه سر فنی و دقیق خود تبدیل به گل کرد تا بارسا در خانه از حریف پیش افتد.
سلتا در صدد جبران برآمد و در اولین حمله خود به گل رسید. روی پاس یاگو آسپاس، سانتی مینا پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق دروازه بارسلونا را باز کرد تا دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن بشوند.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 59 و روی حرکت جراد پیکه و رونالد آرائوخو این تیم صاحب اولین موقعیت نیمه دوم خود شد، اما ضربه مدافع جوان بارسلونا راهی به دروازه نیافت.
 در دقیقه 67 عثمان دمبله با حرکت از سمت راست و ورود به محوطه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او توسط ویلار مهار شد. در دقیقه 83 کلمنت لانگله هم از زمین اخراج شد تا کار بارسلونا برای کسب پیروزی دشوارتر شود.
دقایقی بعد مسی می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه آرام او در اختیار ویلار قرار گرفت. در دقیقه 85 تراشتگن با عکس العلی تماشایی جلوی گلزنی دینا را گرفت و در ضد حمله بارسلونا در دقیقه 86 مارتین برایثوایت در دو قدمی دروازه موقعیت خوبی را از دست داد.اما در دقیقه 89 ارسال سولاری به دیرک دروازه بارسا برخورد کرد و در ریباند سانتی مینا موفق به باز کردن دروازه این تیم شد تا بارسلونا در این دیدار 1-2 مغلوب بشود.


کد مطلب: 272433

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272433/پایان-رویای-قهرمانی-مسی-بارسلونا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir