به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۲۷۲۴۴۹

مأموران قلابی، سارق تابلوفرش‌ نفیس بودند

مأموران قلابی، سارق تابلوفرش‌ نفیس بودند
گروه حوادث: چند مأمور قلابی که وانمود می‌کردند در تعقیب یک سارقند وارد یکی از پاساژهای بازار تهران شدند و توانستند فرش‌های نفیس آنجا را سرقت کنند.

روز 17اسفندماه سال99 به مأموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران خبر رسید که سارقان شبانه به یک پاساژ در بازار تهران دستبرد زده و با بستن دست و پای سرایدار تعداد زیادی فرش نفیس به ارزش 600میلیون تومان سرقت کرده‌اند. در جریان بررسی‌های میدانی سرایدار این پاساژ به مأموران گفت: حدود ساعت 3بامداد بود که زنگ پاساژ را زدند. وقتی در را باز کردم 3نفر را دیدم که می‌گفتند پلیس هستند.

یکی از آنها که لباس فرم به تن داشت، گفت که یک سارق فراری وارد پاساژ شده است و می‌خواهند او را دستگیر کنند. وقتی کنار رفتم تا وارد شوند، ناگهان به من حمله کردند و دست و پایم را بستند و تعداد 18تخته فرش و تابلوفرش رااز آنجا سرقت کردند.

کارآگاهان پلیس در جریان بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته با وجود اینکه پلاک خودروی متهمان مخدوش بود با استفاده از ترفندهای پلیسی موفق به شناسایی مالک خودرو شدند. همچنین معلوم شد علاوه بر 3نفری که برای سرقت وارد پاساژ شده بودند 2نفر دیگر هم در این سرقت دخیل هستند. به این ترتیب مأموران در عملیاتی ضربتی ابتدا مالک خودرو و در ادامه 4متهم دیگر را دستگیر کردند.
مرجع : روزنامه همشهری
برچسب ها: مامور قلابی سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها