به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۷۲۴۸۷

محرز: می‌خواهم در سیتی بازنشسته شوم

محرز: می‌خواهم در سیتی بازنشسته شوم
گروه ورزشی: ستاره الجزایری منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد که تمام دوران فوتبال خود را در این تیم سپری کند.
به گزارش ایسنا، ریاض محرز نام خود را در لستر بر سر زبان ها انداخت. او که در سال ۲۰۱۴ از لوهاور به لسترسیتی پیوست توانست سال به سال پیشرفت کند و بعد از قهرمانی با لسترسیتی در لیگ برتر به سیتی رفت و در این تیم نیز خوش درخشید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ریاض محرز درباره شرایط خود در سیتی گفت: من در  منچسترسیتی احساس خیلی خوبی دارم. هیچ تمایلی برای رفتن به تیم دیگر ندارم. من هنوز نمی دانم وضعیتم چگونه خواهد بود اما من در سیتی خوشحالم و دوست دارم تمام دوران فوتبال خود را در این تیم سپری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به فکر پایان کار خود در مارسی است افزود: نه! این چیزی نیست که من به خودم بگویم باید انجام دهم. می خواهم در انگلیس و منچسترسیتی به کارم پایان دهم. اکنون روی این فینال لیگ قهرمانان متمرکز خواهم ماند. من دنبال  توپ طلا و این گونه مسائل نیستم و تنها می خواهم به تیمم برای قهرمانی کمک کنم. وقتی سال قبل لیورپول قهرمان شد ما خیلی ناراحت بودیم و قول دادیم که این قهرمانی را از لیورپول پس بگیریم و خوشحالم تیم توانست به قهرمانی در لیگ برتر برسد و اکنون تنها به فکر قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم.
ریاض محرز در دیدار برابر پاری سن ژرمن درخشید و توانست گلزنی کند و تیمش را به فینال برساند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها