به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۲۷۲۴۸۸

سرور ترید چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

گروه کسب و کار:
سرور ترید چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
 جهت کار در بازار های خارجی به خصوص ترید، بایننس و ارز دیجیتال خارجی، محدودیت های مختلفی برای کاربران ایرانی وجود دارد که راهکاری که اکثر کاربران برای دور زدن این تحریم ها استفاده می کنند استفاده از virtual private network (VPN) و یا سرور مجازی با آیپی خارج از کشور که به آن سرور ترید هم گفته می شود، است. در این مطلب قصد داریم به بررسی این سرویس ها و امکانات آن ها بپردازیم . همچنین راهکار مطمئنی را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده، سرعت بالا و امنیت 100 درصدی به تراکنش های مالی خود در سطح بازار ارز دیجیتال بین المللی و به خصوص بایننس بپردازید.
شاید دوستان و همکاران شما استفاده از سرویس VPN را به شما برای کار در بایننس پیشنهاد کرده باشند لذا در این مقاله به صورت مختصر به این سرویس و ضعف های اساسی آن جهت کار در بازار رمز ارز ها نیز اشاره ای کوتاه خواهیم داشت.

صرافی بایننس چیست؟
صرافی Binance چیست؟ صرافی بایننس یک صرافی است که در سال 2017 با تمرکز قوی بر تجارت آلتکوین تاسیس شده است.  بایننس به سرعت به محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال تبدیل شده است و تجارت بیش از 500 ارز دیجیتال و رمزهای مجازی را ارائه می دهد. نام " بایننس " بر اساس ترکیبی از کلمات "bitcoin" و "finance" ساخته شده است. علاوه بر مبادله خدمات خاص،  بایننس همچنین ابزارها، سیستم عامل ها و خدمات دیگری را برای پشتیبانی از اکوسیستم کلی بلاکچین ارائه می دهد. بایننس دارای فناوری بلاکچین به نام  Binance Labs است که بر پرورش پروژه های مرحله ICO متمرکز است.

این کار با تأمین بودجه لازم برای توسعه و راه اندازی برای هرگونه فعالیت لازم در زمینه لیست بندی و جمع آوری اطلاعات، به تیم های پروژه ارزهای رمزپایه کمک می کند. بایننس همچنین سایتی به نام LaunchPad را برای میزبانی پروژه های جدید و ظهور بلاکچین و رابط های API ارائه می دهد. از مارس 2021، 42 پروژه راه اندازی شده است. ارز دیجیتال Binance Coin (BNB) خود را از طریق ICO در ژوئیه 2017 راه اندازی کرد. BNB محبوبیت خود را به دست آورده است و از مارس 2021 با محدوده بازار حدود 36.4 میلیارد دلار معامله می کند. این ارز قرار است به ارز بومی مبادله غیرمتمرکز Binance تبدیل شود.

ترید در بایننس چگونه است؟
مانند سایر مبادلات ارز دیجیتال، بایننس خدماتی را در زمینه تجارت، لیست، جمع آوری کمک مالی، و فهرست کردن یا برداشتن ارزهای رمزپایه ارائه می دهد. علاقه مندان به ارزهای دیجیتال می توانند از Binance برای جمع آوری سرمایه از طریق پیشنهادات اولیه سکه (ICO) استفاده کنند. Binance توسط تعداد زیادی از معامله گران و شرکت کنندگان برای مبادله و سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای شروع ترید، کاربران باید شرایط لازم KYC را تکمیل کنند. پس از ایجاد حساب ، کاربران می توانند برای شروع معاملات وجوه ارز دیجیتال را به آدرس کیف پول عمومی خود که توسط بایننس ارائه شده است، اضافه کنند. بایننس از سه نوع سفارش محدود، مارکت و stop limit پشتیبانی می کند. سفارشات محدود فقط در قیمت محدود تعیین شده توسط معامله گر اجرا می شود، سفارشات مارکت بلافاصله با بهترین قیمت موجود در بازار اجرا می شوند، در حالی که سفارشات stop limit فقط با رسیدن قیمت به یک سطح مشخص، سفارشات معتبری می شوند.
بایننس پنج نوع سفارش دیگر برای مشتقات ارز دیجیتال، به ویژه در قراردادهای آتی ارائه می دهد. این سفارشات ترید شامل:
•    سفارش محدود
•    سفارش مارکت
•    سفارش Stop limit
•    سفارش Stop market
•    سفارش Trailing stop( پشت سر هم)
•    سفارش مخصوص ارسال
•    سفارش محدود TP/SL
برای سپرده های ارز دیجیتال  صندوق کارمزدی دریافت نمی شود، هرچند برداشت با هزینه معامله انجام می شود که بسته به ارز دیجیتال و مبلغ آن متفاوت است. از سال 2021، Binance فقط به سپرده های دلار آمریکا توسط کاربران جهانی از طریق SWIFT اجازه می دهد، اما به شما این امکان را می دهد که تعداد معینی ارز دیجیتال را با کارت اعتباری یا بدهی به طور مستقیم خریداری کنید. ودیعه با استفاده از 12 ارز فیات دیگر از جمله یورو مجاز است.



VPN اشتراکی چیست؟
وی پی ان اشتراکی از ارزان ترین انواع VPN و متداول ترین نوع شبکه مجازی با IP اشتراکی یا همان shared virtual private network (VPN)  است که به طیف وسیعی از کاربران ارائه می شود. در این سرویس شما به سرور های مختلف سرویس دهنده متصل خواهید شد و به صورت اشتراکی با دیگر کاربران از منابع این سرویس ها استفاده خواهید کرد. این سرویس بر خلاف تصور عموم بسیار نا مطمئن است و غیر قانونی توسط افراد بی هویت و بدون خدمات پشتیبانی کاربردی ارائه می شود. از مهم ترین معایب این سرویس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    اشتراک منابع و سرعت با سایر کاربران
•    مشکلات امنیتی
•    سرعت کم
•    قطعی های پی در پی
•    نامطمئن
•    احتمال زیاد در سرقت اطلاعات مهم
•    احتمال زیاد در استفاده از آیپی های لیست سیاه
•    احتمال زیاد مشخص شدن آیپی و هویت ایرانی
•    تغییر آیپی در هر اتصال

مخصوصا برای کار در بازار بایننس و ترید لازم است که اقدام به تهیه‌ی VPN  با IP اختصاصی کنید ولی از آنجا که این سرویس نیز محدودیت های متعددی دارد بهترین گزینه خرید سرور ترید از شرکت های معتبری همچون توشن است. شما می توانید به راحتی با خرید این سرور ها از آیپی اختصاصی خارجی با اینترنت پر سرعت و امنیت 100 درصدی اطلاعات خود استفاده نمایید. همچنین در این سرویس در صورت قطع شدن ارتباط شما به هر دلیلی، آیپی ایرانی شما به هیچ وجه مشخص نخواهد شد.

سرور ترید چیست؟
معامله گران در جستجوی محیطی مناسب برای معاملات و بهترین فرصت برای کسب سود هنگام معاملات بایننس هستند. ارز دیجیتال یک بازار بین المللی با نقدینگی بالا و حجم معاملات باورنکردنی است. بایننس بزرگترین بازار مالی جهان است که دارایی های آن به ارزش 6 تریلیون دلار روزانه معامله می شود. هرکسی می تواند ترید را حتی بدون سرمایه گذاری زیاد شروع کند، اما شما باید با توجه به نوسانات زیاد نسبت به تغییر سناریوهای بازار هوشیار باشید. ناگفته نماند، بسیاری از تریدر ها تجربه وحشتناکی داشتند که در هنگام اجرای عملیات تجاری خود ارتباطات خود را به دلیل استفاده نکردن از سرور حرفه ای از دست می دادند، و در نتیجه ضرر هنگفتی را متحمل می شدند. استفاده از رایانه شخصی شما برای ترید بسیار مهم است. به این دلیل که ترید در بایننس به زمان محاسبه بالا و حتی پایداری شبکه بالاتری نیاز دارد که داشتن یک VPS حرفه ای برای اینکار بسیار مناسب است.

یک سرور اختصاصی (VPS) به کاربرانی ارائه می شود که می توانند از یک سیستم عامل قابل تنظیم و کارآمد برای خدمات مختلف مانند اجرای یک وب سایت، انجام بازی های ویدیویی پیشرفته یا ترید در بایننس استفاده کنند.
در ایران لازم است تا به فکر خرید vpn با ip ثابت برای بایننس باشید چرا که سرور ترید و بایننس یکی از اصلی ترین فاکتور هایی است که شما را از بلاک شدن و لو رفتن آی پی داخلی حفظ می کند. برای تهیه خرید انواع سرور ترید و بایننس در ایران می توانید از خدمات حرفه ای و تخصصی شرکت توشن استفاده کنید. شرکت توشن با ارائه برترین انواع سرور مجازی بایننس این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با سرعت بالاتر و مطمئن تری بدون خطر بلاک شدن و لو رفتن IP در بایننس ترید کنید.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!
چنانچه کاملا حرفه ای و تخصصی می خواهید در بازار بورس بین المللی فعالیت کنید و در آمد دلاری داشته باشید به سرور برای ترید کردن نیاز خوهید داشت تا با خیالی آسوده و بدون بروز مشکل تحریم برای کاربران ایرانی در سایت های معروف صرافی بین المللی اینترنتی نظیر بایننس فعالیت نمایید. این سرور ها سرعت اینترنت 100 برابر بیشتر از VPN های معمولی داشته و دیگر نیاز نیست نگران بروز قطعی نا به هنگام در اتصال به سایت های مختلف و مشخص شدن آیپی ایرانی خود باشید.



 سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف من جمله آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه، انگلیس، آمریکا، کانادا و ... بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت اختصاصی برای بایننس و ترید  از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد. پشتیبانی این سرور ها نیز به صورت 24 ساعته انجام می شود و مزیت دیگر این سرویس این است که این سرور ها با توجه به رعایت استاندارد های بین المللی قطعی اتصال نخواهند داشت.

سخن آخر
شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور ترید را دارید می توانید به صفحه سرور مجازی ترید این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها