به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۷۲۵۰۸

پولیسیچ جدایی از چلسی را تکذیب کرد

پولیسیچ جدایی از چلسی را تکذیب کرد
گروه ورزشی: کریستیان پولیسیچ با تکذیب جدایی خود از چلسی عنوان کرد که در این تیم خواهد ماند.به گزارش ایسنا، کریستین پولیسیچ در تابستان سال ۲۰۱۹ از بوروسیا دورتموند با این امید که جای ادن هازارد را بگیرد به چلسی آمد اما تاکنون در تیم لندنی درخشش قبل را نداشته است. ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا با مصدومیت ها دست و پنجه نرم کرده است و نتوانسته مهره ثابتی برای تیم لندنی باشد.
 
 او درباره احتمال رفتن از چلسی گفت: من به وضوح در چلسی خوشحالم. دو سال باورنکردنی در این تیم داشتم. مردم همیشه به من شک داشته اند ولی من همیشه درگیر یک چالش هستم و عاشق رقابت هستم. دوست دارم خودم را در تیم اثبات کنم و بتوانم سالها در چلسی بمانم.این بازیکن، تا اینجای فصل  در ۳۹ بازی در تمام مسابقات حضور داشته است. این بازیکن ۲۲ ساله شش گل و سه پاس گل ثبت کرده است و امیدوار است در فینال لیگ قهرمانان نیز برابر منچسترسیتی به میدان برود.این در حالی است که گفته شده بود بایرن مونیخ به جذب ستاره سابق بوروسیا دورتموند علاقه نشان داده و به دنبال بازگرداندن این بازیکن به بوندسلیگاست.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها