به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۱۶

کلاب‌هاوس دراختیار تمام‌کاربران دنیا قرار می‌گیرد

کلاب‌هاوس دراختیار تمام‌کاربران دنیا قرار می‌گیرد
گروه فناوری: براساس اعلام کلاب هاوس، ظرف چند روز آینده و تا بعدازظهر روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ ماه، این شبکه اجتماعی صوتی در دسترس تمام کاربران اندرویدی در سراسر جهان قرار می‌گیرد.کلاب هاوس، اپلیکیشن شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگوهای صوتی،‌ سال گذشته میلادی ابتدا تنها به صورت انحصاری برای کاربران سیستم عامل iOS کار خود را آغاز کرد و مورد توجه زیاد قرار گرفت. با توجه به افزایش چشمگیر مخاطبانش، این شبکه اجتماعی تصمیم گرفت سرویس خود را در اختیار کاربران اندروید نیز قرار دهد. اواسط اردیبهشت‌ ماه نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس جهت استفاده کاربران اندرویدی در برخی مناطق جغرافیایی از جمله ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

اکنون این شبکه اجتماعی اعلام کرده ظرف یک هفته تمامی کاربران اندرویدی در سراسر جهان می‌توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. چند روز قبل کاربران اندرویدی ایالات متحده به این اپلیکیشن دسترسی پیدا کردند.
طبق برنامه اعلام شده از سوی کلاب ‌هاوس، کاربران اندرویدی در کشورهای ژاپن، برزیل و روسیه از روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ ماه و کاربران اندرویدی در نیجریه و هند یک روز بعد یعنی از روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت به این اپلیکیشن دسترسی پیدا می‌کند. طبق اعلام شرکت، کاربران اندرویدی سایر کشورهای جهان نیز از بعدازظهر جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه به کلاب‌هاوس دسترسی خواهند داشت. البته هم اکنون این برنامه از طریق کافه بازار در کشورمان قابل دسترس است.

اپلیکیشن کلاب هاوس با گذشت زمان به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد و تا اواسط زمستان سال گذشته رکورد بیش از ۸ میلیون دانلود از فروشگاه اپ استور را به ثبت رساند. استقبال بسیار زیاد کاربران از این اپلیکیشن و قابلیت گفتگوی صوتی آن باعث شد بسیاری از اپ‌های دیگر از جمله توییتر و تلگرام نیز از ویژگی گفتگوی صوتی خود رونمایی کنند تا وضعیت برای کلاب هاوس در ادامه خوب پیش نرود.

طبق تحقیق انجام شده توسط «Sensor Tower»، اپلیکیشن کلاب هاوس در ماه گذشته و سراسر جهان ۹۲۲ هزار بار دانلود شده است. داده‌های ارائه شده نشان می‌دهد که کلاب هاوس در روند حفظ کاربران خود موفق ظاهر شده زیرا کاربرانی که این اپ را دانلود کرده‌اند، هنوز برنامه را روی گوشی‌ها خود به صورت نصب شده دارند و از آن استفاده می‌کنند.
برچسب ها: کلاب‌ هاوس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها