به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۷۲۵۱۹

بمب نقل و انتقالاتی در پاریس منفجر می‌شود

بمب نقل و انتقالاتی در پاریس منفجر می‌شود
گروه ورزشی: شب گذشته یک ناکامی بزرگ دیگر برای بارسلونا رقم خورد و این تیم باز هم نتوانست با رونالد کومان به برتری دست یابد. مسی گل دیگری به ثبت رساند ولی ضعف دفاعی و ناکارامدی ایده‌های تهاجمی باعث شد تا بارسا در خانه مقابل سلتا کامبکی دیگر بخورد و شکستی تلخ را تجربه کند. اکنون بارسا نه تنها قهرمانی را از دست داده بلکه ممکن است جایگاه رده سوم را به سویا نیز ببازد.

این اتفاقات باعث شده تا شایعات رفتن مسی داغ تر بشود. با اینکه به نظر می رسد وی قصد ماندن در تیم را دارد ولی برخی خبرنگاران به دلیل نتایج ناامیدکننده عنوان کردند که فوق ستاره آرژانتینی برای کسب جام خواهان ترک نیوکمپ است. آنها عنوان می‌کنند که بارسلونا با گزینه‌های موجود مثل کومان یا ژاوی نمی‌تواند برای قهرمانی در اروپا بجنگد. همین تحلیل‌ها باعث شده تا شایعه رفتن مسی پررنگ تر از هفته‌های گذشته درنظر گرفته شود. 

محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به پاری سن ژرمن و خبرنگاری که زودتر از بسیاری از رسانه ها از تمدید قرارداد نیمار پرده برداشته بود، در خبری مهم و جنجالی از رفتن مسی به پاریس صحبت کرد. این خبرنگار قطری در صفحه شخصی خود نوشت که مسی به پاریس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. پاریس شاید در نظر دارد با فروش امباپه، خود را مهیای ورود مسی کند و با زوج مسی و نیمار برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بجنگد. 

البته هنوز شخصی از آینده مسی باخبر نیست و به گفته آلبا، او حتی در رختکن نیز در این خصوص صحبت نکرده است. روزهای گذشته اخباری منتشر شد که سرخیو آگوئرو قصد آمدن به بارسلونا را دارد و همین مسئله باعث می‌شود تا مسی با بارسلونا تمدید کند. این بازیکن تا پایان تابستان 2021 با بارسلونا قرارداد دارد.
برچسب ها: مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها