به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۷۲۵۵۴
قوچان‌نژاد:

خوشحالم که دیگر بازیکن زوله نیستم

خوشحالم که دیگر بازیکن زوله نیستم
گروه ورزشی:فصل ۲۱-۲۰۲۰ فوتبال هلند با قهرمانی آژاکس به پایان رسید و کار رضا قوچان نژاد نیز در تیم زوله خاتمه یافت و قرارداد این بازیکن خاتمه یافت و او اکنون بازیکن آزاد است.مهاجم ایرانی بعد از اتمام کار در این تیم گفت: خوشحالم که حضورم در این تیم تمام شد. من هرگز فرصت برابری برای بازی کردن پیدا نکردم. متاسفانه مربی تیم توجه برابری به من نداشت و خوشحالم که دیگر بازیکن این تیم نیستم. این بسیار ناامید کننده است چون فقط این فصل نیست، سال گذشته هم همین طور بود. به نظرم کل کادر فنی مقصر این شرایط بودند.

او در ادامه گفت: من همیشه نشان داده ام که می توانم برای تیم مهم باشم. در غیر این صورت شما برای دو فصل متوالی بهترین گلزن باشگاه نخواهید شد. با این حال از من استفاده زیادی نشد. اینکه من بهتر است نیمکت نشین باشم و بعدا به زمین بیایم بزرگترین مزخرفاتی است که مردم می توانند در مورد من بگویند. من فقط فکر می کنم که این اتفاق شرم آور است چون مطمئنم می توانستم بیشتر به باشگاه کمک کنم. چرا من حتی بعد از هت تریک هم در ترکیب اصلی قرار نمی گیرم؟ من نمی توانم خودم را سرزنش کنم، من همیشه بسیار حرفه ای رفتار کرده‌ام.
مهاجم ایرانی در پایان گفت: حالا تعطیلات خوبی داشته باشید و بگذارید کمی استراحت کنیم. من همیشه رابطه خوبی با هواداران داشته ام. هنوز برای آینده تصمیمی نگرفتم.
برچسب ها: رضا قوچان نژاد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها