به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۲۷۲۵۷۶

پیداشدن جسد نوزاد در کیسه زباله!

پیداشدن جسد نوزاد در کیسه زباله!
گروه حوادث:جسد نوزاد تازه متولد شده ای که رها شده بود در یک پارک پیدا شد. یک عابر پیاده جسد نوزاد تازه متولد شده را در یکی از مناطق کشور هلند پیدا کرد. این نوزاد در حالی که در یک کیسه زباله سبزرنگ قرار داده شده بود در نزدیک پارک «وِرنهوتسبرگ» پیدا شد. این اتفاق روز چهارشنبه و در شمال «برابانت»، استانی در جنوب کشور هلند رخ داد.
 
این عابر پیاده مشغول قدم زدن در نزدیکی پارک بود که ناگهان توجه اش به این کیسه زباله سبزرنگ جلب شد. وی پس از بررسی و بازکردن کیسه یک نوزاد را در داخل آن پیدا کرد. این مرد بلافاصله با پلیس تماس گرفت و آن‌ها را در جریان قرار داد. این مرد که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های محلی گفت: «می‌دانید، من فقط آرزو می‌کنم که این کودک زجر نکشیده باشد. اگر اینچنین باشد من درخواست عدالت دارم. این از دست دادن غم انگیز است.»

پلیس محلی هلند در خصوص سلامت فیزیکی و روانی مادر کودک ابراز نگرانی کرده است. پس از پیداشدن این کودک مسئولان محلی دستور جستجو در بخش بزرگی از پارک را صادر کردند. ماموران زیادی به محل حادثه اعزام و برای چند ساعت عملیات جستجو در پارک انجام شد. پلیس از سگ‌های ردیاب و هلی کوپتر نیز در عملیات جستجو بهره برد. هنوز هویت این کودک و مادرش مشخص نشده است.پلیس محلی هلند از افراد محلی درخواست کرده تا اطلاعات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. پلیس همچنین از مادر کودک خواسته تا خود را معرفی نماید.
برچسب ها: حوادث جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها