کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برند ایرانی مه‌ پویا؛ رقیب قدرتمند لوزام خانگی

27 ارديبهشت 1400 ساعت 14:42

گروه کسب و کار: لوازم خانگی یعنی پلوپز، گریل ، کباب پز،یخچال و دیگر وسایلی که همین الان در ذهن شما ردیف شده‌اند، عصای دست ما در زندگی پرمشغلۀ امروز به حساب می‌آیند. این وسایل، درست مثل ابزاری هستند که به ما کمک می‌کنند تا زندگی را برای خودمان و اطرافیان‌مان دلپذیرتر و آسان‌تر کنیم.


از قدیم‌الایام مدل‌های متفاوتی از برندهای ایرانی و خارجی برای خرید لوازم خانگی پیش رویمان حاضر بوده است که متاسفانه بیشتر ما در اکثر موارد مستقیماً به سراغ برندهای خارجی رفته‌ایم و بعدها هنگام تعویض قطعات و یا خرید لوازم جانبی، از کردۀ خودمان پشیمان شده‌ایم!
در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از برند‌های بسیار پرقدرت ایرانی در دنیای لوازم خانگی آشنا کنیم و در یک بررسی کامل سراغ معرفی محصولاتش برویم. پس با ما همراه باشید.

دربارۀ‌ مه‌ پویا، شرکتی همگام با سلیقه‌ها
شرکت تولیدی و صنعتی مه‌ پویا بیشتر از سی‌سال است که فعالیت‌ خودش را زمینۀ تولید و صادرات انواع لوازم خانگی آغاز کرده است. محصولات تولیدی این شرکت همگی دارای گواهینامۀ استاندارد هستند و با استفاده از متریال و مواد اولیۀ بسیار باکیفیتی زیر نظر متخصصان این حوزه تولید می‌شوند.
شرکت مه پویا امتیار و تجربۀ صادرات به چندین کشور مختلف را در کارنامه‌اش ثبت کرده است که این‌ موضوع خودش به تنهایی نشان‌دهندۀ کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت است. حالا که کمی با مه پویا آشنا شدیم، بیایید نگاه کوتاهی به محصولات مختلفش بیندازیم.

معرفی محصولات شرکت مه‌ پویا
بعضی از محصولات تولیدی شرکت مه پویا را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان معرفی کرده‌ایم.
کباب‌ پز‌ های دوگانه سوز مه پویا
یکی از وسایل پرکاربردی که همواره بوی دل‌نشین کباب و پیک‌نیک‌های خانوادگی و دوستانه را به یاد ما می‌آورد، کباب‌ پز است.
کباب ‌پز دوگانه سوز مه پویا به‌نحوی طراحی شده که سیخ‌ها به‌طور اتوماتیک و در دو جهت مختلف می‌چرخند، از این رو کباب‌ها به‌آسانی و به‌صورت یکنواختی پخته می‌شوند. برای حمل‌ونقل این محصول، شما عملاً هیچ مشکلی ندارید؛ چراکه حجم بسیار کمی را اشغال می‌کند و می‌توانید آن را به‌صورت یک کیف با خودتان به مسافرت یا گردش‌های خانوادگی هم ببرید.
لازم است بدانید که این کباب پز ها دارای گواهی ثبت اختراع هستند و در دو سایز هفت و یازده سیخ تولید می‌شوند.
 
به‌طور کلی کباب‌ پز‌‌ های مه پویا ویژگی و مشخصات زیر را دارا هستند:
•    به‌صورت کباب‌ پز ذغالی و کباب پز گازی (اتصال به گاز شهری و کپسول گاز) قابل استفاده هستند
•    در دو سایز مختلف سیخ کباب دارند
•    دارای شعله‌پخش‌کن با روکش‌ لعاب هستند
•    موتور سیخ گردان‌شان هم با برق کار می‌کند و هم با باطری
•    مونتاژ قطعات‌شان در کمتر از سه دقیقه انجام می‌شود
•    دارای بدنۀ مستحکم همراه با پوشش لعاب هستند
•    ضمانت پس از فروش دارند
•    در منزل و در سفر قابل استفاده هستند
•    و...

پلوپزهای تایمردار مه پویا
بخش مهمی از غذاها را در فرهنگ ایرانی، پلو‌ها تشکیل می‌دهند، به‌طوری که کیفیت برنج پخته‌شده در کنار انواع خورشت برای سرآشپزان و افراد خانه‌دار اهمیت بسیار بالایی دارد. این پلوپز ها در ظرفیت‌های سه، پنج، هشت و دوازده نفره تولید می‌شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلوپز های مه پویا، می‌توانید وارد سایت این شرکت شوید.

بخاری های برقی و فن‌ هیتر‌ های مه پویا
یکی دیگر از محصولاتی که شرکت مه پویا در ساخت آن زبانزد است، انواع هیتر و بخاری برقی‌ هایی است که می‌توانند کل خانه یا محل کار شما را گرم کنند. در ساخت این گرم‌کننده‌ها تمام نکات ایمنی از جمله قطع خودکار سیستم برق در صورت سقوط لحاظ شده است.
جنس سیم‌های گرم‌کننده‌های مه پویا همگی نسوز و غیر قابل اشتعال هستند؛ از این رو شما می‌توانید با اعتماد به ایمنی بالای این محصولات، با خیال راحت از آنها استفاده کنید.
المنت‌های حرارتی محصولات شرکت مه‌ پویا در دونوع از جنس سرامیک وشیشه ای کوارتز هستند و قدرت بسیار بالایی هم دارند؛ ضمناً کلیۀ بخاری های برقی این شرکت دارای بازده انرژی بالا با گریدA  هستند. عکس زیر بخاری برقی مدل FH-3000 از برند مه پویا را نشان می‌دهد.


گریل‌ برقی مه پویا
یکی از وسایل شگفت‌انگیزی که می‌تواند لذت آشپزی را برای هرکسی در هر سطحی از مهارت چند برابر کند، گریل ‌های برقی هستند. گریل ساخته شده در شرکت مه پویا همه کاره است و به راحتی قابلیت گریل کردن (پخت بدون نیاز به روغن)، ساندویچ ساز، کباب کردن و درست کردن پیتزا ،کیک و... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد که در نوع خودش کم‌نظیر است. با داشتن این وسیله شما می‌توانید از خرید بسیاری از نمونه‌های جاگیر و پرمصرف راحت شوید.
سریع بودن زمان پخت اولین و مهمترین ویژگی قابل توجه در این دستگاه است، به‌طوری که پیتزا را در هشت دقیقه و جوجه را در حدود چهار دقیقه آماده می‌کند. مزیت دیگر این دستگاه، داشتن پوشش نچسب تفلون ظرفهای  آن است که به‌ آسانی از گریل جدا می‌شود و قابل شست‌و‌شو هم هستند.
اگر شما نیز دوست دارید غذای سالم‌تر، کم‌چرب‌تر و سریعتری را امتحان کنید یا رژیم خاصی دارید، این دستگاه می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد، چراکه قابلیت تخلیۀ چربی غذا و پخت انواع غذای رژیمی را دارد.
خبرخوش اینکه مدل‌ جدید تمام دیجیتال گریل برقی همه کاره مه پویا که دارای کارایی بیشتر و طراحی زیبایی است درآینده نزدیک معرفی و روانه بازارخواهدشد.

 خرید لوازم خانگی باکیفیت از مه پویا
در این مطلب در کنار شما یک برند ایرانی را در حوزۀ‌ تولید لوزام خانگی بررسی کردیم که می‌تواند با برند‌های روز دنیا از نظر کیفیت برابری ‌کند. توجه داشته باشید که شما با خرید از شرکت‌های ایرانی مانند شرکت مه پویا هم از تولید ملی حمایت می‌کنید و هم مزایای زیادی نصیب‌تان می‌شود. چه مزایایی؟
خب می‌توانید همزمان کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب داشته باشید و خیالتان هم از بابت پشتیبانی و خدمات پس از فروش راحت باشد.
اگر هنوز هم دربارۀ محصولات بالا سوالی دارید یا دلتان می‌خواهد که قیمت انواع کباب پز و پلوپز مه پویا را بدانید، همین حالا سری به آدرس www.mahpooya.com بزنید و تمام محصولات را یک‌جا تماشا کنید.
 


کد مطلب: 272600

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272600/برند-ایرانی-مه-پویا-رقیب-قدرتمند-لوزام-خانگی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir