به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۲۷۲۶۰۴
جهانگیری با بی‌شرمی تمام بغض می‌کند

حسن روحانی هم اگر می‌توانست ثبت‌نام می‌کرد!

حسن روحانی هم اگر می‌توانست ثبت‌نام می‌کرد!
گروه سیاسی: روزنامه رسالت نوشت: محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به ثبت‌نام افراد دولتی برای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: جای تعجب دارد کسانی که ۸ سال قدرت دستشان بوده و هر کار که دلشان می‌خواسته انجام داده‌اند و وضع و حال مملکت و مردم حاصل برنامه و عملکردهای آن‌هاست مجددا وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شدند.

وی افزود: این جریان این بار با وقاحت تمام می‌خواهند باز هم مشکلات را از گردن خود باز کنند و به گردن دیگران بیندازند .این‌ها به جای این‌که پاسخگوی عملکرد نامناسب خود باشند مجددا ثبت‌نام کرده‌اند! احساس می‌کنم اگر روحانی نیز می‌توانست حتی به صورت نمادین هم که شده برای ریاست جمهوری نام‌نویسی می‌کرد همان‌طور که اسحاق جهانگیری ثبت‌نام کرده و متأسفانه با بی‌شرمی تمام نیز بغض می‌کند! البته بغض این‌ها نیز کبیسه است یعنی هر ۴ سال یک‌بار بغض کردن و گریه کردن یادشان می‌افتد. دقیقا از زمان خاتمی بغض کردن و گریه کردن به راه افتاد که هر چهار سال یک‌بار تکرار می‌شود.
او گفت: امروز نیز شاهد هستیم دوباره باوجوداین که بغض‌های جهانگیری را در مناظره ۹۶ فراموش نکرده‌ایم، شاهد بغض مجدد او هستیم. البته دست این افراد برای مردم رو شده و این روش‌های نخ‌نمای گذشته دیگر جواب نمی‌دهد. چه شده که دولتی‌ها از وزیری که طرح مسکن مهر را مزخرف می‌خواند یا معاونی که حتی عرضه یا اختیار تغییر رئیس دفتر خود را نداشته، دوباره وارد عرصه انتخاب شدند؟ به نظر می‌رسد این‌یک سناریو کامل برای تثبیت دولت سوم روحانی البته با محوریت لاریجانی است.نماینده کرمانشاه در مجلس افزود: استنباط من این است همان‌طور که لاریجانی در صحبت‌هایش گفت با شعار نه به دادگاه، نه به پادگان، نه به کلید و نه چکش، می‌خواهند مردم را به طریق دیگر بفریبند و حضورشان نیز به این شکل تعبیر می‌شود.
وی تأکید کرد: اما امیدوار هستیم مجدد چنین انتخابی رقم نخورد چراکه هشت سال زمان زیادی برای شناخت این افراد و اختیاراتی که داشتند بود و مردم ما در ۸ سال گذشته متوجه شدند که داستان از چه قرار است و با یک انتخاب درست سرنوشت کشور را رقم خواهند زد. رشیدی درانتها یادآور شد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند اگر انتخاب درست داشته باشیم سودش ابتدا برای مردم است، اگر انتخاب نادرست داشته باشیم دودش در چشم مردم می‌رود. لذا با انتخاب درست خط بطلانی بر نمایش‌های هشت‌ساله آقایان خواهیم کشید.
 
برچسب ها: حسن روحانی

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۷:۰۲
جهانگیری با همدستی حسن کلید باعث نابودی بورس شدندتابورس درست نشه، جهانگیری3 میلیون هم رای نمباره (372671)
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۸:۰۹
اصلاح طلبها با این عملکرد عارف و روانی واقعا دیگه به خط پایان رسیدن و اعتباری در جامعه ندارن (372677)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها