به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۲۷۲۶۲۹

زمان واریز سود مرحله دوم سهام عدالت

زمان واریز سود مرحله دوم سهام عدالت
گروه اقتصادی: مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ماه سود کلیه مشمولان واریز می شود. امیر خلیلی خواه مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان در خصوص آخرین وضعیت واریز سود مرحله دومسهام عدالت گفت: براساس سخنان ریس سازمان بورس و اوراق بهادر قرار براین بود تا سود کلیه مشمولان اعم از مستقیم و غیر مستقیم تا پایان فروردین ماه سال جاری واریز شود، اما بدلیل عدم واریز سود شرکت های سهام عدالت این امر محقق نشد.

او در ادامه خاطر نشان کرد: براساس پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون به صورت شفاها اعلام شده است که تا پایان اردیبهشت ماه سود کلیه مشمولان به صورت کامل واریز می‌شود.خلیلی خواه در خصوص تعین تکلیف وضعیت سهام عدالت متوفیان تصریح کرد: سامانه متعلق به متوفیان توسط سازمان بورس و اوراق بهادر، شرکت سپرده گذاری مرکزی و قوه قضاییه در دست راه اندازی است و در آینده نزدیک فعال می‌شود، اما در حال حاضر سامانه بسته است و امکان تقسیم سهام بین ورثه مقدورنخواهد بود.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۳۶۲ هزار نفر در استان مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند، افزود: فعلا امکان ثبت نام جدید وجود ندارد و در صورت بروز این امکان اطلاع رسانی لازم از طریق دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.او در خصوص شرایط اعطای تسهیلات به سهامداران عدالت با بیان اینکه متقاضیان باید به اپلیکیشن‌های بانک ملی و تجارت مراجعه و ثبت درخواست کنند، عنوان کرد: ۵۰ درصد ارزش سهام قابل معامله هر فرد به عنوان مبلغ تسهیلات می‌باشد که در قالبت کارت اعتباری و ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.
برچسب ها: سهام عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها