به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۷۲۶۴۱

جام حذفی قوانین خاص خودش را دارد

جام حذفی قوانین خاص خودش را دارد
گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال بعد از دو شکست متوالی در رقابتهای لیگ برتر، باید در جام حذفی دیداری مهم برابر ذوب آهن برگزار کند که این را باید یک بازی تکراری دانست. چرا که دو تیم اخیراً هم یک بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در آن بازی، ذوب آهن با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

محمد نیک سیرت مهاجم سابق آبی پوشان در این خصوص  اظهار داشت: متاسفانه آبی پوشان در دیداری شکست خوردند که سزاوار آن نبودند. آنها در سراسر بازی نسبت به حریف برتری داشتند و تنها روی یک غافلگیری و برخلاف جریان بازی گل خوردند و در نهایت هم نتوانستند آن گل را جبران کنند.

وی در ادامه بیان داشت: الان که بازی تمام شده می‌توان گفت شاید فرهاد مجیدی می‌توانست تصمیمات بهتری به خصوص در تعویض‌ها داشته باشد، اما این صحبت‌ها دیگر فایده ندارد و این بازی به تاریخ پیوست. برای همین باید همه استقلالی‌ها این بازی و نتیجه آن را فراموش کرده و با ذهنی کاملاً پاکسازی شده نسبت به این بازی مقابل ذوب آهن در جام حذفی به میدان بروند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص جنجال‌های پایان بازی گفت: واقعاً متعجب شدم چرا باید به خاطر یک تکل شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم. در طول همین بازی درگیری‌های زیادی قبل از آن تکل صورت گرفته بود، حالا چی شد که تکل محمد نادری باعث این جنجال شد را نمی‌دانم. ضمن اینکه واقعاً دلیل احضار نادری به کمیته انضباطی را هم متوجه نشدم، چون اصلاً او را در صحنه‌های درگیری ندیدم.

مهاجم سابق آبی پوشان در ادامه خاطر نشان ساخت: جام حذفی قوانین خاص خودش را دارد و استقلالی‌ها را باید متخصص جام حذفی دانست و من امیدوارم این تیم که رکورددار قهرمانی در جام حذفی است، با عبور از ذوب آهن در این دیدار مهم به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرده و در نهایت هم به مقام قهرمانی برسد.
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها