به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۷۲۶۴۶

تکذیب بازگشایی مرزهای مسافری ایران و ترکیه

تکذیب بازگشایی مرزهای مسافری ایران و ترکیه
گروه جامعه: مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بازگشایی مرزهای مسافری ایران و ترکیه از ساعت ۲۴ امشب را تکذیب کرد.جواد هدایتی در پاسخ به این پرسش که آیا مرز مسافرتی با ترکیه از ساعت ۲۴ امشب بازگشایی می‌شود؟ گفت: از طرف ترکیه به صورت رسمی هیچ پیامی دریافت نکرده‌ایم. معمولاً این خبرها و اطلاعات به صورت غیر رسمی به گوش ما هم می‌رسد اما تا کنون به صورت رسمی و از طریق مراجع دیپلماتیک و به صورت خاص، خبر رسمی که اعلام آمادگی طرف ترکیه‌ای باشد، چیزی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: حتی اگر این آمادگی از طرف ترکیه به ما اعلام شود، قطعاً باید در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب برسد.مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره اینکه آیا ما با ترکیه در این زمینه مذاکره‌ای داشته‌ایم یا خیر؟ افزود: خیر؛ ما جلسه‌ای نداشته‌ایم و چنین درخواستی قطعاً از طرف ما به آنها ارائه نمی‌شود.

وی درباره مرزهای ایران و عراق گفت: مرزهای مهران و شلمچه برای تردد زائران و مسافران عراق و عتبات عالیات همچنان مسدود است.هدایتی تصریح کرد: مسدود بودن کلیه مرزهای ایران و عراق اعم از اقلیم کردستان و جنوب عراق پس از مصوبه ستاد ملی کرونا درباره ویروس کرونای انگلیسی همچنان به قوت خود باقی است.
مرجع : مهر
برچسب ها: مرز ترکیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها