کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین آی پی ثابت برای بایننس + 5 ویژگی

28 ارديبهشت 1400 ساعت 11:51

گروه اقتصادی: در این مقاله قصد داریم به بررسی پنج ویژگی مهم آی پی ثابت برای بایننس بپردازیم ، این روز ها برای فعالیت در صرافی های ارز های دیجیتال باید حتما آی پی ثابت از یک کشور خارجی غیر تحریم داشت .




آی پی ثابت برای بایننس چند ویژگی باید داشته باشد ؟
•    از یک کشور غیر تحریم باشد.
•    تا زمانی که نیاز به آن داشته باشید، باید ثابت باشد.
•    سرعت اینترنت بالایی داشته باشد تا معاملات.
•    رم، سی پی یو و هارد قوی ای داشته باشد.
•    داشتن تنظیمات امنیتی و حرفه ای.
در ادامه تمامی این ویژگی ها را به طور کامل جزء به جزء بررسی می کنیم، هر قسمت دارای توضیحات تخصصی و کاملی است که شما باید اقدام به مطالعه آن ها نمایید.

بهترین آی پی ثابت برای بایننس چگونه باید باشد ؟
بهترین آی پی برای بایننس باید توسط سرور مجازی بایننس تامین گردد ، به هیچ وجه سراغ VPN هایی که برای بایننس معرفی می شوند نروید و از آن ها استفاده نکنید، VPN ها مشکلات زیادی از جمله لو رفتن آی پی در سایت بایننس را در پیش خواهند داشت، وی پی ان ها ناگهانی قطع می شوند و به آی پی ایران شما را بایننس خواهد دید!



سرور مجازی بایننس چیست ؟
سرور مجازی بایننس در واقع یک کامپیوتر 24 ساعته روشن است ، شما با تهیه سرور مجازی بایننس ، به یک عدد آی پی ثابت برای بایننس دسترسی پیدا خواهید کرد ، این همان چیزی است که تمامی تریدر های بازار سرمایه به دنبالش هستند و میخواهند با تهیه یک عدد آی پی ثابت برای بایننس که همراه با سرور مجازی بایننس ارائه می شود ، امنیت سرمایه خود را تامین کنند و جلوی بسته شدن حساب بایننس خود را بگیرند.

از چه کشوری باید آی پی ثابت برای بایننس را باید انتخاب کنیم ؟
آی پی ثابت برای بایننس باید از کشور های غیر تحریم و بدون نیاز به احراز هویت باشد .
برخی از کشور ها تحریم هستند و تهیه سرور از آن ها کار اشتباهی است و برخی از کشور ها هم با وجود اینکه تحریم نیستند، پس از خرید سرور مجازی از آن کشور و وارد شدن به باینناس شما باید مدارک احراز هویتی واقعی و یک شماره موبایل واقعی از آن کشور داشته باشید ، تا اجازه شروع معاملات را به شما بدهند ، در صورتی که این مدارک را نتوانید به باینناس ارائه کنید ، هیچگونه اجازه فعالیتی به شما داده نخواهد شد .
بهترین کشور برای خرید بهترین آی پی ثابت برای بایننس چه کشوری است ؟
•    هلند
•    ترکیه
•    کانادا
•    فنلاند
•    فرانسه
•    انگلیس
•    سنگاپور
•    امارات
•    لهستان
•    استرالیا کشور های بالا به ترتیب ، بهترین کشور ها برای خرید آی پی ثابت برای بایننس است .
چه کشور هایی برای خرید آی پی ثابت برای بایننس مناسب نیستند ؟
•    آلمان
•    آمریکا
•    ایران
•    عراق
•    سوریه
•    کره
•    کوبا این کشور ها به هیچ وجه برای خرید آی پی ثابت برای بایننس مناسب نیستند و نباید از این کشور ها آی پی ثابت برای بایننس یا سرور مجازی بایننس تهیه کنید .
در این بین شما اگر میخواهید سرعت اینترنت و سرعت بسیار بالای فعالیتی در داخل سرور داشته باشید، باید اقدام به خرید سرور اختصاصی هلند نمایید .
اگر منابع کمتری بخواهید میتوانید سرور مجازی هلند را استفاده کنید.



آی پی ثابت بایننس تا چه زمانی ثابت می ماند؟
آی پی ثابت برای بایننس تا زمانی که کاربر بخواهد می تواند ثابت بماند و شما میتوانید تا هر زمان که میخواهید آی پی ثابت خود را نگه دارید ، معمولا شرکت های ارائه کننده آی پی ثابت برای بایننس قرارداد های فروشی با شما دارند و برای یک مدت زمان مشخص آی پی را در اختیار شما می گذارند ، اگر نیاز به مدت زمان بیشتری دارید و یا قصد فعالیت به صورت بلند مدت در بازار کریپتو و ارز های دیجیتال را دارید ، بهتر است آی پی ثابت بایننس خود را برای مدت زمان طولانی تری ، مثلا شش ماه ، یک سال و یا دو سال تهیه کنید .
اگر از شرکت مطمئنی خرید خود را انجام بدهید، آی پی تا پایان دوران قرار داد شما با شرکت مذکور ثابت می ماند و حتی میتواند با تمدید ماهانه سرویس آی پی را هم ثابت نگه داشت.
یعنی شما 2 گزینه پیش رو دارید ، گزینه اول خرید سرویس آی پی ثابت برای بایننس برای مدت زمان شش ماه یا یک سال یا هر میزان کمتر یا بیشتری است که خودتان می خواهید.
گزینه دوم برای خرید ، خرید آی پی ثابت برای بایننس به صورت ماهانه و تمدید ماه به ماه آن است.

سرعت اینترنت IP ثابت برای بایننس چقدر باید باشد؟
آی پی ثابت برای بایننس معمولا همراه با سرور مجازی بایننس ارائه می شود ، داخل محیط سرور مجازی که در واقع محیط یک کامپیوتر دیگر است شما دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت های فیبر نوری جهان خواهید داشت . داخل محیط سرورشما میتوانید با سرعت های بسیار بالای 1Gbps تا 10Gbps فایل ها را دریافت و دانلود نمایید، همچنین با توجه به بالا بودن سرعت اینترنت داخل این سرور ها، شما دارای Latency و پینگ بسیار پایینی تا اکثر سرور های صرافی های ترید ارز دیجیتال هستید که باعث می شود سرعت انجام معاملات لحظه ای و دریافت قیمت های جدید شما بالاتر برود.
اگر شما چنین سرعتی را برای فعالیت در بازار های ایرانی نظیر بورس ایران می گردید ، میتوانید از سرور مجازی ایران استفاده نمایید که پورت 10 گیگابیت را به شما ارائه میدهد.

سرور مجازی بایننس باید چه منابعی داشته باشد ؟
وقتی صحبت از سرور مجازی بایننس می کنیم ، باید بدانیم که سرور مجازی هم مثل هر کامپیوتر دیگری دارای رم و سی پی یو است و با استفاده از آن رم و سی پی یو میتوان پردازش کار ها و کار کردن با نرم افزار های مختلف را انجام داد .
هر چقدر شما RAM و CPU بالاتری داشته باشید سرعت کار کردن داخل سرور بیشتر خواهد شد.
با داشتن هارد NVMe روی سرور مجازی بایننس خود، میتوانید فایل ها و نرم افزار های تریدینگ را به سادگی و با بالاترین سرعت بر روی سرور آن ها را نصب کنید.
پیشنهاد ما برای داشتن یک آی پی ثابت و سرور مجازی بایننس ، حداقل 4 گیگابایت رم و 2 هسته سی پی یو است.
چه تنظیمات امنیتی برای سرور مجازی بایننس یا آی پی ثابت برای بایننس لازم است؟
پیشنهاد میگردد رمز دو مرحله ای برای سرور و اکانت بایننس فعال گردد.
پورت ریموت دسکتاپ و تمامی پورت های دیفالت تغییر داده شود.
معمولا از جایی که سرور را خریداری می کنید ، باید ویندوز شما را با لایسنس اورجینال تحویل دهد.
پورت ریموت دسکتاپ تغییر داده شده ، نصب فایر وال و تنظیمات امنیتی توسط شرکت ارائه کننده انجام شود.

نتیجه گیری مقاله خرید آی پی ثابت بایننس:
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آی پی ثابت برای بایننس میتوانید از سرور مجازی بایننس وب داده دیدن نمایید:
http://webdade.com/trade-vps
تلفن تماس جهت مشاوره و یا پرسش سوال در مورد آی پی ثابت برای بایننس :
02191300210
موفق باشید.


کد مطلب: 272751

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/272751/بهترین-آی-پی-ثابت-بایننس-5-ویژگی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir